לוי ומשפחתו // צילום: אווה שוורץ // לוי ומשפחתו // צילום: אווה שוורץ

לוי בישראל

מזל טוב: אורי חזקיה התחתן • יהודה לוי בנעלי נינט

השחקן והדוגמן וויליאם לוי, שבקורות החיים שלו טלנובלות וצילומי קליפ עם ג'ניפר לופז, בישראל. תפסנו אותו בירושלים בכניסה למסעדת "אקליפטוס" עם בת זוגו אליזבת גוטיירס ובתם קיילי. אם תהיתם מה דוגמן אוכל, נספר שהוא הזמין שקדי עגל, פסטייה, כבש בתנור ומקלובה.

ואם כבר אוכל... זה מה שבר רפאלי אוכלת ולא אוכלת בהריון: ימים ספורים אחרי שנודע דבר ההריון השני של בר רפאלי, התייצבה הדוגמנית באירוע של "פקטורי 54", ולמקרה שתהיתם מה ההבדל בין ההריון הראשון לשני, רפאלי סיפרה שבהריון הזה היא פחות מקפידה - אמנם לא אוכלת סושי, אבל כן נישנשה נבטים ופסטרמה. 

רפאלי  //  צילום: שוקה כהן

התיק של מסיקה נגנב. מירי מסיקה כנראה לא שמעה שלא משאירים תיקים חשופים ברכב, גם לא בבית קברות. אתמול, כשיצאה הזמרת עם אביב גפן מלוויה, גילו השניים שרכבו של הזמר נפרץ והתיק שלה נגנב. ניידת משטרה הוזמנה למקום והתיק טרם אותר.

נסרין קדרי מסבכת את ערוץ הבידור. באחת התוכניות דיווחו ב"חדשות הבידור" על תלונה במשטרה שהגישה הזמרת נגד האקס שלה, בטענות להטרדה לכאורה, אלא שבדיווח שידרו תמונות של אקס אחר של הזמרת. אם זה לא מספיק, הכתבה שודרה גם בכמה שידורים חוזרים. האקס, שכבר לא נמצא בקשר זמן רב עם הזמרת, כעס על הפרסומים וכעת דורש פיצוי של 300,000 שקלים, מתוכם 132,000 ללא חובת הוכחה. 

עו"ד יהורם מלכה, בא כוחו, מסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את התנהלות 'חדשות הבידור' בעצם הקלות הבלתי נסבלת שבה הם לוקחים אדם חף מפשע ומאשימים אותו בעבירות שאינן קשורות אליו, תוך שהם מקרינים את תמונותיו לאורך שידור הכתבה. בימים הקרובים תוגש תביעה לבית המשפט כדי למצות את ההליך". 

מהערוץ נמסר בתגובה: "באחת המהדורות של 'חדשות הבידור' שודרה כתבה בעניין נסרין, שבה שולבו תמונות של בן זוגה לשעבר. לאחר השידור התברר הדבר, ובתיאום עם נציגיה של נסרין התמונות הוסרו מיידית, ואף שודרה הבהרה בעניין. בכך מבחינתנו תמה הפרשה".

יהודה לוי שוטר. עשור אחרי שבת זוגו דאז, נינט טייב, גילחה את הראש בקמפיין לחברת פלאפון, יהודה לוי נכנס לנעליה וצילם סרטון פרסומת עבור רשת הסלולר. לוי לא גילח את השיער, אלא שיחק שוטר בכיר בזירת פשע במשך לילה שלם. 

נפרד מהרווקות. הקומיקאי אורי חזקיה נישא אמש לבת זוגו אריאל. מזל טוב!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו