פרטנר מתכוננת לתחילת שידורי הטלוויזיה הרב־ערוצית. במהלך כנס הסלולר העולמי שנערך בברצלונה, חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת המדיה VICE, המתמחה בתוכן דיגיטלי לצעירים ולדור המילניאלס (ילידי שנות ה־90-80).
במסגרת שיתוף הפעולה יושק ערוץ VICELAND בטלוויזיה של פרטנר ויהיו הפקות משותפות. פרטנר נבחרה במסגרת מהלך התרחבות של VICE לכמה מדינות, שבו בחרה שותף מקומי אחד בכל מדינה.
ערוץ VICELAND, בניהולו של הבמאי המוערך ספייק ג'ונז, הושק לפני שנה בדיוק בצפון אמריקה (קנדה וארה"ב), ומאז התרחב לאנגליה, לצרפת, לבלגיה ולהולנד. הערוץ משדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, לייף סטייל וריאליטי, המותאמים לדור הדיגיטלי והעוסקים בסוגיות חתרניות וחברתיות, בשילוב כוכבים מוכרים של הדור הצעיר. במסגרת תוכני הערוץ אפשר לצפות, בין השאר, בתוכנית בישול בהובלת אמן ההיפ הופ האמריקני אקשן ברונסון, במסע דוקומנטרי של השחקנית אלן פייג' בקהילות להט"ב במדינות שונות ובתוכניות דוקו בנושאי פשע ותרבות הסמים הקלים ברחבי העולם.
קבוצת VICE Media, המבוססת בניו יורק, נחשבת כיום למותג המוביל בקרב הדור הצעיר, בדגש על גילי 18-34. ל־VICE נוכחות בכ־30 מדינות, באמצעות פלטפורמות התוכן השונות של הקבוצה בדיגיטל ובטלוויזיה וחברת הפקות התוכן והמוסיקה.
לדברי מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, "קבוצת VICE הצליחה בפיצוח תוכן המותאם לדור המילניאלס, ואנו גאים בבחירה שלהם לחבור אלינו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו