קמפיין חדש של אגודת צער בעלי חיים בישראל יוצא לדרך: החל מיום ראשון הקרוב יצלמו רבבות תלמידים מרחבי הארץ תמונה של המאכל האהוב עליהם ויעלו אותו לאינסטגרם, בתוספת הכיתוב: "זה האוכל שאני הכי אוהב בעולם, אבל באגודת צער בעלי חיים בישראל יש הרבה בעלי חיים שגם הם צריכים לאכול". לכל פוסט שיועלה יצורף גם קישור לדף התרמות מיוחד לאגודה באתר מימון ההמונים "מימונה". הקמפיין יימשך כחודש. (לקישור לקמפיין - לחץ כאן).

התלמידים המשתתפים בקמפיין, משמשים שגרירי האגודה במסגרת פרויקט חינוכי בשם מועדון צב"ח (צער בעלי חיים), אשר הושק על ידי המחלקה לחינוך להומאניות באגודה. במועדון חברים בתי ספר רבים מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים, אשר שולחים למתחם האגודה תלמידים שעוברים הכשרה מיוחדת. בתום ההכשרה מעבירים התלמידים בנבחרת צב"ח הרצאות בכיתות ויוזמים פעילויות למען בעלי חיים במצוקה בית ספרם. זו הפעם הראשונה במשך כל שנות הפרויקט, שבה כל נבחרות צב"ח יתאחדו לצורך קמפיין משותף לרגל ציון 90 שנות פעילות האגודה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו