לסמס בבוקר, בצהריים או בלילה? // צילום: Gettyimages // לסמס בבוקר, בצהריים או בלילה?

הוא רציני כלפייך? תלוי מתי הוא מסמס לך

"ערה?" לא תמיד מצביע על קונוטציות חיוביות וזה גם תלוי מתי זה נשלח • בחני איזה גבר הוא - לפי שעת ההודעה

בכל מה שנוגע להודעות SMS שבינו לבינה, נראה פתאום ש-24 שעות מתחלקות לשלושה פרקי זמן עיקריים ביממה. בוקר, צהריים ולילה. 

אם פעם, גבר היה מסמס לך בשעות הלילה המאוחרת, היה ברור לך שאין לו כוונות רציניות כלפייך. לאחרונה, יש יותר ויותר עדויות על הודעות מבחורים בשעות הבוקר. רגע, אבל מי שמסמס בבוקר מתכוון למשהו אחר, לא? ואם הוא מסמס לך בצהריים? מבולבלת? גם אנחנו. לכן,  צריך אחת ולתמיד להבין: 

מה אומרת השעה בה הוא סימס לך?

המתעתע: 07:00-10:00

הזמן להודעות בבוקר מוגבל, מהסיבה שבין השעות הללו רוב האנשים נמצאים במצב ערות והתארגנות לעבודה. שעות הבוקר הן הכי מבלבלות מהסיבה שלכל הודעה שהבחור שולח יש כמה פרשנויות: 

1. הבחור חשב עלייך כל הלילה והוא רוצה להיות במודע שלך לכן, הודעות נוסח בוקר טוב ויום מקסים הן תמימות ונפלאות והוא רוצה שתקומי בהרגשה הכי טובה שיש.

2. אבל, בעקבות התפתחות הטכנולוגית והשימוש המרובה בשפה הדיגיטלית יש יותר ויותר גברים (שובבים וחצופים) שמסמסים לך בבוקר כאילו היה עכשיו 12 בלילה. 

זה מתחיל בהודעה מאוד מוקדמת של בוקר טוב או איך ישנת, אם אין להודעות הללו תכלית או סיומת של שיהיה לך יום נפלא, אין ספק שהבחור מנסה לפתח כאן משהו אחר. לא נפרט אבל כמו שציינו מקודם, בעידן הדיגיטלי לאנשים יש בקשות שונות ומשונות. מי מאיתנו לא קבלה הודעה עלובה של "שלחי תמונה."  חבל רק שב 07:00 כמעט ואין אנשים שרוצים להצטלם.

המכבד: 12:00-16:00

בחור שמסמס לך פתאום באמצע היום, זה אחד שנותן ריספקט. יש משהו בגברים שלא מחכים לזמן "הנכון", בכדי לשלוח הודעה שפשוט עושה לנו את זה. גבר שבאמצע היום מסמס לך, זה כנראה גבר שאת בוודאות חולפת לו במחשבות. הוא כבר ממש רוצה לראות אותך, אחרת לא היה מנסה "לשריין" אותך מבעוד מועד לדייט.

איך תדעי שיש לו כוונה רצינית? אם הוא משתף אותך ולו בדברים הכי לא חשובים שעוברים עליו במהלך היום, זה מעיד על רצון לפתח שיחה יומיומית וליצור עניין גם בדברים הפשוטים והרגילים של היומיום.  גברים שרוצים ממך דבר אחד בלבד, אולי כבר ימנעו מלסמס לך, הודעה סקסית בפרט, כשהם אוכלים חומוס לארוחת צהריים. זה כבד, תרתי משמע.

החצוף: 21:00-24:00

מי שמסמס לך בין השעות האלו, ממש לא מתכוון שתיפגשו לבירה או קפה ותדברו על אקטואליה. בשעות האלו, אנשים יושבים בביתם, אחרי ארוחת ערב ומקלחת, שוכבים על הספה בסלון מול הטלוויזיה, אף אחד כבר לא חושב שהלילה עוד צעיר.  עד שפתאום הודעה קטנה מנסה להוציא אותם מאזור הנוחות היישר לאזור נוחות אחר. לכן, אין לך מה להתבלבל, הודעה כזו בין אם היא מפורשת כמו: "ערה" או "מה שלומך?", מטרתה הזמנה ללילה סוער ללא מחויבות. 

בסופו של דבר, גבר שבעניין שלך פשוט בעניין שלך והוא לא שומר אותך לקצוות היום (בוקר או לילה) אלא רוצה לשמור על קשר איתך לאורך כל היום. שימי לב מתי הוא מדבר איתך. אם את שמורה לו בשעות הבוקר המוקדמות או הלילה המאוחרות ואת ממש לא בקטע של סטוצים, סמסי לו שאת ממש לא ערה ושיעזוב אותך בשקט בשביל להמשיך לישון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו