תאגיד המחזור "תמיר" מסיים השבוע את "קמפיין חורף" שהחל בנובמבר ונמשך עד סוף דצמבר בעשרות רשויות מקומיות בישראל. המטרה, להעלות את המודעות בנושא חשיבות המחזור ולהניע את התושבים להפריד פסולת אריזות בביתם.
מאות הצגות כבר מועלות במתנ"סים הציבוריים ברחבי הארץ, ואלפי סדנאות מועברות בבתי הספר ובגנים. בנוסף, אנשי הדרכה של תמיר יבקרו בעשרות אלפי משקי בית וידריכו את בני המשפחה אישית בנושא.
מדינת ישראל נצבעה כתום בשנים האחרונות על ידי עשרות אלפי פחים כתומים שנפרסו ברחביה, פחים המאפשרים ל-2.7 מיליון איש בישראל למחזר אריזות כבר בבית ובכך להירתם למאמץ השמירה על הסביבה.
פח מחזור אריזות // צילום: יח' תאגיד המחזור תמיר
בתאגיד המחזור תמיר מעלים הילוך ומבקשים לגייס עוד ועוד אנשים למאמץ. במהלך החודשים נובמבר ודצמבר התבצעו ומתבצעות אלפי פעילויות ברחבי הארץ בשיתוף עם הרשויות המקומיות אליהן מוזמנים כל בני המשפחה.
כוכבים רבים התגייסו למשימה, ביניהם, אבי גרייניק ודביר בנדק, המנחים ערבי בידור לצעירים בתיאטרון "קומיקזה" ובאמצעות הומור משכנעים את הקהל להפריד אריזות. אך איך אפשר שלא להזכיר את החתול המפולפל "דדי" המדובב על ידי הבדרן ציון ברוך ועולה בימים אלה בקמפיין פרסומי נוסף בטלוויזיה.

החתול דדי בדיבובו של ציון ברוך כחלק מקמפיין המחזור // צילום: יח' תאגיד המחזור תמיר
דדי יככב על המסכים אצלכם בסלון ועל שלטי החוצות והמקומונים ברחבי הארץ. דדי הוא דמות אנימטיבית המתגוררת בחדר האשפה בבניין וממונה על הפרדת הפסולת לפח הכתום. מדובר בחתול מצחיק וקשה שלא למצוא את הקשר למדובב שלו. בקרוב תעלה סצנה חדשה בה דדי פוגש את נופר הדיירת החמודה מהבניין ומבקש שתעזור לו להיפגש עם החתולה שלה – לבנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו