3 ישראלים נפצעו בתאונת אומגה בתאילנד

בין הנפגעים ילד בן 7 ושני מבוגרים • מצבם קל-בינוני • התאונה אירעה ככל הנראה בשל טעות של מפעיל המתקן • משרד החוץ יצר קשר עם הנפגעים

הערכה כי מדובר בטעות של מפעיל המתקן // צילום (אילוסטרציה): GettyImages // הערכה כי מדובר בטעות של מפעיל המתקן // צילום (אילוסטרציה): GettyImages

כמעט אסון: שלושה ישראלים נפגעו אמש (שישי) בתאונת מתקן אומגה "מעוף הגיבון" באזור צ׳אנג מאי שבצפון תאילנד, לאחר שנפלו מהמתקן. אישה בת 40 וגבר בן 42 נפגעו באורח קל עד בינוני, וילד בן 7 נפגע קל מאוד. השלושה נלקחו לבית החולים המקומי. בתום טיפול שוחרר הילד.

איתן וייס ממשרד החוץ מסר: "כאשר קונסולית ישראל בבנגקוק שמעה על דבר התאונה, היא יצרה קשר עם הנפגעים והציעה עזרתה. נמשיך לעקוב אחר מצבם ולסייע בהתאם".

 

המורדים: הושג הסכם חדש לפינוי תושבי מזרח חאלבשוטר נפצע קשה במהלך מרדף באיילוןהאם ובנה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית

המשטרה המקומית פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע וסיבת הנפילה עדיין לא ברורה. עם זאת, ההערכה היא כי מפעיל האומגה שיחרר מוקדם מדי את הישראלים במתקן, והוביל לשרשרת של נפילות עם נפגעים. המשטרה המקומית הורתה על סגירה לאלתר של המתקן, עד להודעה אחרת.

על האומגה היו שתי משפחות חברים ישראלים שבילו יחד במתקן האקסטרים. מתקן האומגה "מעוף הגיבון" בצ'אנג מאי הוא יעד פופולארי לבילוי אקסטרים בתאילנד.

רק שלשום נהרג ישראלי ונפצעה קשה ישראלית בדרום אפריקה: יצחק קצין (61), תושב אריאל, התרסק במהלך תאונת רחיפה קטלנית, עם מצנח רחיפה, סמוך לעיר הבירה פרטוריה. הוא נפגע קשה בעיקר בראשו ומת. משי יהודאי, בת 18 ממושב בקוע, נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים באזור קייפטאון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר