ישראלי נהרג בתאונת צניחה בדרום אפריקה

יצחק קצין, תושב אריאל, נהרג בהתרסקות מצנח רחיפה • משפחתו עודכנה בבשורה הקשה • ישראלית בת 18 נפצעה קשה בתאונה בדרום אפריקה

קייפטאון דרא"פ // צילום: GettyImages // קייפטאון דרא"פ // צילום: GettyImages

ביממה אחת - ישראלית נפצעה באורח קשה וישראלי נהרג בתאונה רחיפה קטלנית בדרום אפריקה.

יצחק קצין (61), תושב אריאל, נהרג היום (חמישי) בהתרסקות מצנח רחיפה בדרום אפריקה. האירוע קרה בשעות אחר הצהריים כאשר מסיבה בלתי ברורה הנבדקת כעת, הוא נחת והתרסק במהלך תאונת רחיפה קטלנית סמוך לעיר הבירה פרטוריה. הוא נפגע קשה בעיקר בראשו ומת.

משפחתו עודכנה מגורמים בדרא"פ בבשורה הקשה מכל. איתן וייס ממשרד החוץ מסר כי משרד החוץ מעורב בנושא וכי הוא פועל כעת מול המשפחה ומול הגורמים הרלוונטים.

יחיאל תוהמי, מ"מ ראש עיריית אריאל וחבר קרוב של המשפחה, היה מבין אלה שהגיעו לנחם את המשפחה. לדבריו, "יצחק היה בן אדם אחראי כזה שלא היה לוקח סיכונים מיותרים. זה הלם גדול עבור כולנו. מדובר באחד מותיקי העיר. אדם רציני, אהב רחיפה והיה נוסע הרבה בעולם בכדי לחוות את האקסטרים. אבידה גדולה לכולנו בעיר אריאל וגם לי באופן אישי. יצחק היה פעיל מאוד בהרבה נושאים ואיש ארץ ישראל בכל רמ"ח אבריו".

משי נדרסה ונפצעה קשה 

משי יהודאי, ישראלית כבת 18 ממושב בקוע, נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים באזור קייפטאון שבדרום אפריקה. התאונה אירעה היום לפנות בוקר. הצעירה טסה לדרום אפריקה על מנת להתנדב ולסייע למקומיים.

בעת שהלכה על המדרכה, נהג רכב פרטי שאיבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע בה. ליד משי היו עוד שלושה מחבריה - ביניהם תייר שנהרג במקום. המשטרה המקומית חוקרת את פרטי התאונה. הצעירה מורדמת ומונשמת. אימה טסה אליה ונמצאת לצידה. 

עם היוודע על התאונה, חברי מושב בקוע התגייסו כולם לעזרת המשפחה. למעוניינים, ניתן להפקיד כסף לחשבון בבנק הפועלים סניף 692, מספר חשבון 679065.   

משי בדרא"פ
משי בדרא"פ

משי בדרא"פ

במושב קיימו הפרשת חלה ותפילות לרפואתה, ויצאה מהם קריאה להתפלל להחלמתה של משי, שאמורה להתגייס לצבא בעוד 3 חודשים. חברים במושב סיפרו על משי: ״בחורה חייכנית ועם שמחה חיים. פעילה חברתית ילדה שגדלה על תנועות נוער ותרומה לחברה. ההודעה הזו גרמה לצער גדול לכולנו במושב. כולנו מתפללים שיהיה טוב. היא בחורה חזקה ומדהימה - מתפללים שתשרוד״.

 

5 צעירים נפצעו בקרב סכינים ברמת ישילב החדשנות: המכשיר שיסייע בהחייאהטראמפ מציג: צוות לעניין

ממשרד החוץ נמסר כי אין סכנה ממשית לחייה של הפצועה. 

איתן וייס ממשרד החוץ מסר כי הנושא מוכר וידוע להם. לדבריו, קונסולית ישראל בדרא"פ, יפה מנדל, נמצאת בקשר עם המשפחה והמאושפזת, ומסייעת למשפחה ותסייע ככל שיידרש.

אלירן שרעבי, דוד של משי, סיפר: "משי הלכה להתנדב, לא לטיול, ושילמה כרטיס הלוך – חזור מכיסה. זו בחורה שכל כולה נשמה ענקית וחיוך ענק, ללא רגע של מנוחה. כנראה נהג שיכור איבד שליטה, עלה למדרכה ונכנס בהם. אחד מידידיה של משי ספג את כל המכה והגן עליה בגופו. היא עפה ונחבטה בראש בעוצמה על המדרכה".

הדוד סיפר קצת על משי: "זו בחורה שחולמת להיות סופרת ופעילה בעזרה לנוער. למשי יש אח תאום, דניאל, וכולנו גרים ביחד באותו בית. אנחנו מאוד קשורים, כך שהיא כמו הילדה שלי. אני הכי רוצה להיות שם, לידה".

רק באוקטובר האחרון נהרג אושרי מלסה, בן 22 מאשדוד, בתאונת דרכים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר