חשש מליסטריה בחומוס "שופרסל"

"סלטי שמיר" עדכנה את שופרסל לגבי חשש מזיהום במוצריה • שופרסל מבקשת מלקוחותיה שלא לצרוך את החומוס

חשש מליסטריה בחומוס "שופרסל" // חשש מליסטריה בחומוס "שופרסל"

שלושה חודשים לאחר שהתגלה חשש לזיהום סלמונלה בסלטים שמייצרת חברת "סלטי שמיר", למותג הפרטי של שופרסל, שוב נרשם חשש לזיהום באחד ממוצרי רשת הסופר-מרקטים. חברת שופרסל הודיעה היום (שלישי) כי עודכנה על ידי "סלטי שמיר", יצרנית מוצרי חומוס שופרסל, כי ישנו חשש לחיידקי ליסטריה במספר יחידות ששווקו לציבור.

מדובר בחומוס מותג שופרסל 1 ק'"ג קוד מוצר 7296073224600 , תוקף אחרון לשימוש 5.1.17. 

מחברת שופרסל נמסר כי "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר. שופרסל עדכנה את משרד הבריאות בפרטי ההודעה. פרט למוצר (בתאריך הנקוב בלבד) כל יתר מוצרי החברה בטוחים לשימוש. לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לקבלת החזר בגינו". 

בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון או דרך אתר האינטרנט של החברה ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לסייע: 1800-686868. 

חברת שופרסל ביקשה לציין כי "שיווק המוצר בוצע לאחר קבלת אישורי תוצאות מעבדה תקינה כמקובל. ההודעה דנן הגיעה לאור בדיקות מעבדה נוספות שבוצעו במהלך חיי מדף באופן יזום על ידי הספק לצורך הגברת בקרת האיכות של המוצר. אנו מצטערים על אי הנוחות". 

מסלטי שמיר נמסר: בבדיקה שערכנו גילינו כי במשלוח אחד של חומוס 1 ק"ג ששווק לרשת שופרסל בלבד נתגלה חשד לליסטריה. מדובר בבדיקה נוספת מעבר לבדיקות מעבדה הדוקות שערכנו לפני שיגור המוצרים שהראו שהמוצרים תקינים. המשלוח, בן 340 מוצרים, חולק למספר קטן של חנויות מהן מרבית המוצרים כבר נאספו. משנודע לנו החשד הודענו על כך מיידית – הן לרשת שופרסל שמסירה את המוצר מהמדפים והן למשרד הבריאות" 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר