עד 50 שקלים: לצאת בזול

לרווקים שבינינו וגם לזוגות - לצאת לדייטים הפך לדבר יקר • 10 רעיונות לדייטים שלא יקרעו לכם את הכיס

לצאת בזול, גם בדייטים // צילום: Gettyimages

המטרה: לצאת לדייט שלא יקרע את הכיס, האמצעי: 50 שקלים. נשמע לכם בלתי אפשרי? 

אם אתם מרבים לצאת לדייטים, אתם בוודאי יודעים כמה לא כלכלי העניין. כשרוצים לצאת לדייט מבלי לפחד מהטלפון של הבנקאית לעדכון מצב חשבונכם הלא כל כך זוהר,  זיכרו את שלושת המילים: איך, איפה ומתי. ככה אנחנו חיפשנו ומצאנו את הדייטים שיעלו לכם 50 שקלים בלבד (יחד). קראו, הקלידו בגוגל ויישמו:

HAPPY HOUR"  .1" השעה השמחה של הפאבים

העיקרון פשוט. בין שעות מסוימות (בדרך כלל 18:00-20:00) תוכלו להזמין משקה ולקבל משקה נוסף בחינם. מספיק להקליד בגוגל את המילים הללו בשביל לקבל רשימת פאבים הקרובה לביתכם, ו"השעות השמחות" שלהם. דייט כזה מיועד לשתייה בלבד, החל מקוקטייל מפנק או פשוט בירה. אלא אם כן, הזמנתם בירה זולה עד שיישאר לכם מספיק בתקציב לנשנוש. לנו נשארו 10 שקלים לתוספת בוטנים.

2. פיקניק פשוט

פיקניק בפארק הוא בילוי נפוץ בניו יורק, ברלין ואפילו ניו דלהי. זוגות נפגשים בנכסים הירוקים והנעימים ביותר, שיש כמעט לכל עיר היום להציע. מספיק לקחת שתי כוסות קפה, תוסיפו לזה עוגיות או מאפה מפנק ותגיעו בול ל-50 שקלים. אפשר כמובן לקחת את זה גם לכיוון של יין או בירה ולהוציא אותו סכום. קחו אתכם מה שאתם רוצים, את הנוף קיבלתם בחינם מתנת מאמא טבע.

3. גרופונים והטבות מחברות אשראי

בדקו את המבצעים וההטבות השונות להם אתם זכאים כלקוחות של חברות האשראי. בטוח שכל הגיהוצים הכבדים שיורדים לכם כל חודש יהיו שווים מתישהו משהו, לא? מבדיקה שערכנו בחברות השונות ראינו שישנן הטבות שיארגנו לכם דייט לסרט (1+1) או מנה במסעדה (1+1) עד 50 שקלים.  תתפלאו לכמה סרטים/תערוכות/סיורים או הרצאות תוכלו לקבל כרטיס נוסף כשמשלמים עד 50 שקלים לכרטיס אחד, כולל פופקורן גדול.

4. בוקר של כיף בבית קפה

למה בוקר? כי בשעות האלה מתקיימות בדרך כלל מבצעי הקפה ומאפה (המחיר נע בין 15-20 ש"ח לאדם) או ארוחות הבוקר הזוגיות. 50 שקלים לזוג זה משתלם, רק תחליטו מראש מי לוקח את הקפה ומי את המיץ תפוזים.

5. אוכל רחוב

פלאפל, חומוס, שווארמה, דוכן מלבי. כל מקום שמכבד את עצמו לא ייקח מכם יותר מ-35 שקלים למנה, מקסימום תחלקו יחד קולה. וכן, זה רומנטי דייט על פלאפל, יש לכם את כל החיים לאכול במסעדות גורמה אבל כרגע לא את הכסף. כי ביננו, אין על הטעמים הישראליים.

6. השכרת אופניים

לספורטיבים שבנינו שרוצים לפדל כל הדייט, בערים הגדולות כמו ירושלים ותל אביב, בהן טיול באופניים הוא אטרקציה בפני עצמו, יש מקומות המשכירים אופניים עד 40-50 שקלים לשעה. החיסרון הוא שאתם מוגבלים מאוד בזמן ובירושלים למשל עד שתסיימו את העליות כבר תצרכו לרדת חזרה. אבל מניסיון, זו אכן חוויה, גם אם הפעם האחרונה שרכבתם על אופניים היו כשהייתם בני 10, זה כל העניין.

עוד באתר:

 

שאלות ותשובות: מה נשרף? מי יפצה?

 

חקירת ההצתות: 18 ערבים ישראלים נעצרו

 

נגעת בטלפון בזמן הנהיגה? תשלם ביוקר

 

7. באולינג

 אפילו אם אתם לא בני 12, אין דבר יותר מגניב מזה. עד 50 שקלים תוכלו לסגור לכם מסלול יחד. קצת תחרות בינכם תמיד יעילה לזוגיות. 

8. עושים שוק

היתרון בדייט בשוק הוא שאתם על הדרך מקבלים חוויה אותנטית של צבעים, ריחות, ואווירה אחרת מהרחוב הישראלי היומיומי. יש בארץ כמה שווקים שהטיול בהם הוא כמובן חינמי, החל משוק מחנה יהודה בירושלים ועד הכרמל בתל אביב. בשווקים הללו יש המון דוכני מזון טעימים וזולים, טעימות לאורך כל הדרך (במיוחד למי שאוהב חלווה). חוויה כזו תשאיר אתכם מסופקים ושבעים.

9. לצאת לקטוף

ברחבי הארץ יש אינספור אטרקציות שלא יעלו לכם מעבר ל-50 שקלים, ביניהן קטיף עצמי של תותים או למשל מסיק זיתים. החיסרון הוא שבדרך כלל דברים כאלה יש רק בשבתות ואתם ממש לא תהיו לבד, אלא עם עוד המון ילדים. אנחנו בדקנו באתרי הטיולים השונים בארץ וראינו לא מעט קטיפים עצמאיים בהתאם לעונות השנה.

10. ארוחה בבית

בסופו של יום לפעמים הכי זול וגם לפעמים הכי כיף זה להישאר יחד בבית, במיוחדים בימים הקרים הבאים עלינו לטובה. תוכלו להכין ארוחה משותפת יחד עם סרט טוב. במקרה הכי גרוע, יש לכם 50 שקלים להזמין פיצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר