הידעתם? ככה משתמשים בבושם כמו שצריך

מומחים טוענים כי בושם שמותז על הטבור הוא אפקטיבי יותר • הסיבה: פעילותו של הדופק מתחתיו מסייע להפיץ את הריח

פעילות הדופק מקרינה חום ומסייעת בהעצמת הריח // צילום: GettyImages // פעילות הדופק מקרינה חום ומסייעת בהעצמת הריח // צילום: GettyImages

בשביל הרבה נשים, וגם גברים, השימוש בבושם הוא יומיומי, אך האם ידעתם שרוב האנשים מפספסים נקודות מפתח בגוף המסייעות להפיץ את ריח הבושם טוב יותר? לטענת מומחים, יש להתיז את הבושם במקומות בהם ניתן לחוש את הדופק, קרי על הצוואר, מאחורי המרפק וגם, מסתבר – על הפופיק. 

"כל חלק בגופנו המקרין חום, ראוי להתיז עליו בושם כי הוא מגביר את הריח, והטבור אכן מספק את הסחורה", ציין סטיבן קלייסי, בכיר בחברת הבישום "טקסגו".

רות מסטנברוק, מומחית בריטית לבישום, מסכימה עם הטענה ומסבירה כי מדובר בנקודות בגוף שבהן ניתן לחוש את הדופק שלנו, כמו בצוואר ובמפרקים, וכן - בטבור. חום הגוף שלנו מגיע מהנקודות הללו, היא טוענת.

הדוגמנית והשחקנית, ליב טיילר (בתו של סולן ארוסמית', סטיבן טיילר), מעידה על עצמה כמי שמטפטפת בושם על הטבור שלה, טריק שלמדה מאביה. "אם אני שמה בושם במקומות שמתחממים, אז הריח נשאר יותר זמן", אמרה.

 

מקום שלא חשבנו עליו - הטבור // צילום: GettyImages

מקומות נוספים בגוף שמעצימים את הריח ואולי ישמעו לכם סטנדרטיים יותר הם מאחורי המרפקים והברכיים שלנו ועל הקרסוליים, במיוחד אם אנו נועלים נעליים פתוחות. התזוזה שלנו מסייעת בהפצת הריח, מסבירה המומחית מסטנברוק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר