בדרך לחו"ל לא עוצרים במדפסת: נתב"ג מצטרף לשורה ארוכה של נמלי תעופה, שבהם אין צורך להגיע עם כרטיס מודפס לעלייה למטוס.
היום מתחיל בנתב"ג ניסוי בידוק באמצעות קוד שיופק בתוך הטלפון הסלולרי. הקוד יאפשר להשלים את הליך הצ'ק אין בנתב"ג באמצעות הטלפון הסלולרי וישמש לזיהוי במעברים עד לעלייה למטוס וגם לאימות הטיסה בזמן רכישה בחנויות הדיוטי פרי.
מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי 50% מהנוסעים בנתב"ג עושים צ'ק אין בבית. יותר ויותר נוסעים, המגיעים עם כבודת יד בלבד לנתב"ג, עוברים את הבידוק הביטחוני במסלול מהיר ומשם היישר לדיוטי פרי.
אצל נוסעי טיסות לואו־קוסט 90% מהנוסעים עושים צ'ק אין בבית כדי לא להוסיף עלויות תשלום צ'ק אין לחברת התעופה.
כבר היום נהנים הנוסעים בנתב"ג ממערכות טכנולוגיות עצמיות מתקדמות המשולבות בהליך הבידוק לטיסה ומותאמות לכל הדרישות התעופתיות הביטחוניות והתקינה הבינלאומית.
בהמשך תתקין רשות שדות התעופה שערים מהירים לעלייה למטוס בכל שערי היציאה מנתב"ג וכל ההליך של יציאת הנוסעים יושלם במעבר עצמאי של הנוסע.
השנה יישבר השיא של כל הזמנים בתנועת הנוסעים בנמל, כאשר שנת 2016 שוברת את כל שיאי תנועת הנוסעים בנתב"ג.
כמיליון וחצי נוסעים עוברים בחודש בנמל התעופה. הנמל הישראלי הבינלאומי היחיד הוא ייחודי ומוביל במגוון יעדים ובמספר חברות התעופה הפועלות בו ביחס לגודלו, כאשר יותר מ־100 חברות תעופה מיותר מ־60 מדינות פועלות בנתב"ג וטסות ממנו לכ־200 יעדים.
בהיבט של רמת השירות לנוסעים נתב"ג זוכה באופן קבוע לחוות דעת טובה מנוסעים, שמדרגים את החוויה כחיובית. הנמל נחשב לאחד משדות התעופה הטובים ביותר במזרח התיכון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו