תיעוד מצמרר: העכביש המפחיד בעולם

עכביש אוסטרלי יוצא דופן בחוזקו ובגודלו צד עכבר, נשא אותו ותועד בסרטון שהפך ויראלי • "מקרה יוצא דופן, אך אפשרי"

העכביש עומד באתגר // צילום: מתוך פייסבוק // העכביש עומד באתגר // צילום: מתוך פייסבוק

"מר עולם - החי": ג'ייסון וורמאל מהעיירה קופבלה באוסטרליה בסך הכול התעורר מוקדם בבוקר לעבודה, כאשר לפתע שכנו קרא לו לצפות באירוע יוצא דופן מעולם החי שהתרחש בביתו. "רוצה לראות משהו מגניב?", שאל השכן. "ועוד איך", ענה לו ג'ייסון, שחש לביתו והבחין בעכביש ענק מסוג "מברישן" שסוחב "משקולת" גדולה בדמות עכבר.

צילום: מתוך פייסבוק

ג'ייסון שלף מכשיר ותיעד את ההתרחשות בסרטון וידאו, בו הוא נשמע אומר, "מה הוא הולך לעשות איתו? זה ממש מגניב". בסרטון ניתן לראות כיצד הוא לופת את העכבר בראשו עם צבתותיו וסוחב אותו במעלה המקרר. האירוע תועד ביום שני ומאז צפו בו מיליונים (מעל ל-6.5).

מבין עשרות אלפי התגובות שהועלו לרשת בעקבות הסרטון, כתב אחד, "אין מצב", ובכך ביטא את תחושותיהם של רבים שהזדעזעו מעוצמתו של העכביש האימתני

"הרמי" סוחב את העכבר // צילום: מתוך פייסבוק
"הרמי" סוחב את העכבר // צילום: מתוך פייסבוק

"הרמי" סוחב את העכבר // צילום: מתוך פייסבוק

"הרמי", כך קרא ג'ייסון לעכביש האימה. "אוקי, רק שתדעו", כתב בפוסט מאוחר יותר לכל המעוניינים בשלומו של העכביש, "הרמי בסדר, אימצנו אותו, ועכשיו הוא גם משלם שכר דירה", צחק.

גרהאם מילג', מנהל מוזיאון העכבישים באוסטרליה סיפר כי המקרה הזה הוא אכן יוצא דופן, אך כן אפשרי. "זו הפעם הראשונה שראיתי עכביש לוכד עכבר, אבל ראיתי כבר עכבישים לוכדים טרף גדול כמו ציפור או נחש", אמר. עוד הוסיף מילג' כי עכביש כמו זה שצולם, עשוי להיות בעל רגליים באורך של 16 ס"מ.

למרות שיש ספק האם העכביש הוא שהרג את העכבר, אין כל ספק לגבי חוזקו, כפי שניתן לצפות בסרטון. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר