סמסונג מתנצלת: "נמצא את סיבת התקלה"

בשל סכנת התלקחות, לקוחות נקראו להחזיר את מכשיר הנוט 7 • מנכ"ל חטיבת הניידים של החברה: "נחזיר את אמון הציבור" • רשויות התעופה בארה"ב, קנדה וגם בישראל אסרו את העלאת המכשיר לטיסות

נוט 7 // צילום: רויטרס // נוט 7 // צילום: רויטרס

מנכ"ל חטיבת הניידים של סמסונג, קו דונג-ג'ין, כינס ביום היום (שישי) מסיבת עיתונאים ובה התנצל בפני הלקוחות על התקלה במכשיר גלקסי נוט 7, תוך שהוא מבטיח כי תימצא הסיבה לתקלה כדי שהחברה לא תחזור על השגיאה במכשירים עתידיים.

העיתון קוריאה הראלד דיווח, כי קו אמר שייעשה כל מה שאפשר כדי "להחזיר את האמון של הצרכנים כך שיוכלו להשתמש במכשירים של סמסונג בלי כל חשש בטיחותי". עם זאת, לפי שמועות בקוריאה, התקלה במכשיר עלולה לעלות למנכ"ל קו במשרתו. 

למרות הקריאה המפורשת להחזיר את המכשירים, נראה שקונים רבים אינם מוכנים להיפרד מהמכשיר המשוכלל. לפי הסטטיסטיקה, מספר המכשירים המאותחלים נמצא עדיין בצמיחה, למרות שהמכירה נעצרה. סמסונג הוציאה הוראה לכבות את המכשירים ולהחזיר אות בערכת החזרה מאובטחת, אבל למרות זאת מספר המכשירים הפועלים ברשתות בארה"ב גדל ב-10 אחוזים מאז הפסקת המכירה. סמסונג מכרה כ-2.5 מיליון מכשירים, ועד סוף השבוע הוחזרו 1.9 מיליון טלפונים. 

ה"מרד" עשוי להיפסק בעקבות ההוראה המפורשת של רשות התעופה האמריקנית והקנדית, וגם הישראלית, האוסרת להעלות את המכשיר למטוס, גם אם הוא כבוי.

בשעה 12:00 בצהרים נכנסה לתוקף ההוראה של מנהל רשות התעופה האזרחית במשרד התחבורה, יואל פלדשו, שהחליט לאמץ את הוראת החירום של רשות התעופה הפדרלית של ארה״ב, האוסרת על נוסעים לעלות לטיסות עם סמסונג גלקסי נוט 7.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר