סטטיק ובן אל תבורי הם האמנים הישראלים הכי נצפים ביוטיוב בשנה החולפת, כך עולה מנתונים שאספה חברת יפעת שמתעדת את הפרסומים במדיות השונות.
הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב בשנה החולפת היה "כביש החוף" של הצמד, שאסף 1,117,500 יוניקים (גולשים שצפו). גם במקומות השני והשלישי ברשימת הקליפים הכי נצפים ממוקמים שירים של סטטיק ובן אל תבורי: "ברבי" עם 1,072,500 יוניקים, ו"סלסולים" עם 1,057,500 יוניקים.
אל המקום הרביעי הגיע קליפ של אגם בוחבוט, מי שהתגלתה בתוכנית "בית ספר למוסיקה". השיר שלה, "כמו בריו", צבר 900,000 יוניקים. במקום החמישי נמצא אליעד עם השיר "מתוק כשמרלי" (840,000 יוניקים), אחריו עומר אדם עם השיר "אחרי כל השנים" (787,500 יוניקים), ובמקום השביעי שוב אליעד עם השיר "אור" (780,000 יוניקים). במקום השמיני נמצא רון "סקיי" נשר עם השיר "דובי גל" (שמארח את סטטיק ובן אל תבורי) עם 727,500 יוניקים. במקום התשיעי נמצאת עדן בן זקן עם "מלכת השושנים" (712,500 יוניקים), ובמקום העשירי חנן בן־ארי עם "החיים שלנו תותים" (690,000 יוניקים).
נראה כי השנה השתלטו על צמרת הרשימה אמנים צעירים. הז'אנר הים־תיכוני נדחק אל העשירייה השנייה, שם מדורגים, בין השאר, משה פרץ ודודו אהרון. מי שבולט בהיעדרו מרשימת 20 השירים הנצפים ביותר ביוטיוב הוא אייל גולן.
אגב, שני השירים הבינלאומיים הנצפים ביותר בישראל ביוטיוב היו "hello" של אדל עם 607,500 יוניקים ו־"sorry" של ג'סטין ביבר עם 570,000 יוניקים.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אומר כי "הגולשים הישראלים בתשע"ו אהבו בעיקר פופ מזרחי של זמרים צעירים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו