בקרוב יגיע למסכים בארה"ב שעשועון מוסיקלי חדש בשם "לנצח את שזאם".
רשת פוקס הודיעה כי תשיק בשנה הקרובה את השעשועון האינטראקטיבי שבו מתמודדים יצטרכו לזהות שיר מהר יותר מהאפליקציה הפופולרית שזאם, שדוגמת צלילים ומצליחה לאתר פרטי שירים בתוך שניות ספורות.
מי שחתום על פיתוח הפורמט הוא טייקון הריאליטי מארק ברנט, מי שאחראי ללהיטים טלוויזיוניים כגון "הישרדות", "המתמחה" ו"דה וויס". עבור פוקס מדובר בשיבוץ שימלא את החלל המוסיקלי שנותר מאז בוטלה "אקס פקטור" האמריקנית לפני שנתיים וחצי, ומאז ירדה "אמריקן איידול" באפריל האחרון.
נראה כי יש תחייה מסוימת של שעשועונים מוסיקליים בארה"ב. השעשועון "קרב הליפסינק", שפותח מפינה ב"טונייט שואו" עם ג'ימי פאלון, מצליח מאוד. במסגרתו מפורסמים מבצעים שירים מוכרים בליפסינק. כמו כן, זוכה להצלחה ה"קאר־פול קריוקי" מתוכנית האירוח של הקומיקאי הבריטי ג'יימס קורדן, זה שאירח באחרונה את מישל אובאמה בקריוקי שמתבצע במכונית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו