נותנים הזדמנות לדייט השני

הדייט הראשון מוערך יתר על המידה • ארבע סיבות שיגרמו לכם להבין מדוע הדייט השני יותר חשוב מהראשון

לתת הזדמנות לדייט שני // לתת הזדמנות לדייט שני

דייט ראשון מוערך יתר על המידה. כולם מדברים עליו, מנתחים אותו, מתכוננים אליו, נותנים עבורו טיפים ועצות ועושים ממנו כזה עניין, כשבעצם אחיו הבוגר והחכם יותר, הדייט השני, הוא הרבה יותר משמעותי. 

שנים שחיינו בקונספציה המוטעית כי הדייט הראשון הוא החשוב ביותר, והוא יכול לסמן את ההתחלה של האהבה הבאה שלכם. אז זהו, שלא. הגיע הזמן שניתן לדייט השני את ההזדמנות שמגיעה לו.

למה? ככה:

1. אין לכם באמת מה להפסיד

בינינו, מה כבר יש לכם יותר טוב לעשות? לתפוס פוקימונים? לראות עוד פרק של איש משפחה? לצאת שוב עם חברים ולהתמרמר על הרווקות שלכם? גם אם הדייט לא עלה על כל הציפיות ולא העיף אתכם מהרגליים, אל תתייאשו ותזרמו לדייט נוסף. אנשים נפתחים הרבה יותר, כשהם מרגישים בנוח. 

בדייט השני אין את הלחץ הקיים בדייט הראשון. פתאום דברים חדשים מתגלים, האופי האמיתי נחשף, הכל יותר זורם והאפשרות שאולי הפעם תסיימו את הדייט עם חיוך דבילי מרוח לכם על הפרצוף, שווה את השעה וחצי שתשקיעו. בכל זאת, אתם לא ראש הממשלה, יש לכם זמן פנוי.

2. אין לחץ

דייט שני מלווה בהרבה פחות ציפיות. אתם יודעים איך הבן אדם נראה פנים מול פנים, אתם יודעים איך הוא נשמע. עכשיו אפשר להשען לאחור (בתנאי שיש משענת לכיסא בר שאתם יושבים עליו) ולא להרגיש שאתם חייבים להוכיח משהו.

 התואר "דייט ראשון" כבר מאחוריכם, והדייט השני מלווה בהרבה יותר קוליות ונינוחות. (כן, אמרתי קוליות. תסלחו לי טוב? זה לא שאנחנו בדייט ראשון או משהו כזה). בקיצור, יש פחות פוזה, פחות מודעות עצמית, כשאין לחץ יותר קל לזרום, להוציא את (אזהרת קלישאה) האני האמיתי שלכם, להשתחרר באמת. בקיצור, הדייט הראשון מלווה בהמון אחריות וציפיות, בעוד הדייט השני הוא, רק פאן. 

3. לוקיישן לוקיישן לוקיישן

דייט ראשון: שוקלים את הלוקיישן בכובד ראש. הבר השכונתי שלכם? הבר השכונתי של הצד השני? מקום רועש? מקום שקט? לאכול? לא לאכול?

בדייט השני: למי אכפת!

בקיצור, אין על דייט שני.

4. יש פוטנציאל למזמוזים

מזמוזים זה אחד הדברים הכיפיים. בדייט הראשון, אנחנו עדיין עסוקים בלשחק את המשחק להיות מעט מרוחקים, מסתוריים וכך גם למעשה המתח המיני נבנה. אנחנו עדיין שומרים על מרחק בטוח, ומקסימום חוטפים איזו נשיקה רגע לפני שהדייט נגמר. 

אבל בדייט השני, אחחח הדייט השני. אם הכל הולך טוב, בדייט השני כבר אפשר להרשות לעצמכם קצת יותר. המתח המיני בעיצומו, אתם יושבים אחד ליד השנייה על הבר, יד כמעט נוגעת ביד, השיער סומר, אתם רואים שהצד השני מזיז את השפתיים אבל לא שומעים מה הוא אומר כי אתם עסוקים רק בלדמיין את השפתיים שלו על שלכם. ואז מגיעות הנגיעות הקטנות בידיים חצי במקרה. ליטוף בשיער, נוגע-לא-נוגע, זה משכר כמה שזה כיף, המזמוז הקטן הזה של הדייט השני. ואם מתנשקים במהלך הדייט או בסופו,  בכלל עפים זיקוקים לשמיים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר