הרב ברלנד בהקלטה: "אנסתי את האישה"

המשטרה והפרקליטות צפויות להרחיב את החקירה נגד הרב אליעזר ברלנד ולחקור אותו בחשד לאונס • פרקליתו: "סיפורי בדים"

צילום: יוסי זליגר

בעקבות הקלטה שנחשפה אתמול ב"חדשות 2" המשטרה והפרקליטות צפויות להרחיב את החקירה נגד הרב אליעזר ברלנד ולחקור אותו בחשד לאונס. 

ברלנד, מייסד ישיבת "שובו בנים", הוסגר לישראל מדרום אפריקה. על פי כתב ההסגרה שהגישה נגדו הפרקליטות, המהווה מעין טיוטת כתב אישום, הוא חשוד בביצוע מעשה מגונה בארבע נשים ובתקיפת סתם. אתמול, בעקבות קלטת שנחשפה ב"חדשות 2", שבה נשמע לכאורה הרב ברלנד מודה גם באונס של אישה, הפרקליטות והמשטרה צפויות להרחיב את החקירה נגדו.

"היא היתה אנוסה גמורה מתחילה ועד הסוף", נשמע לכאורה קולו של ברלנד בהקלטות, "ואחרי זה היא חשבה שאולי זה מותר... בפעם הראשונה אני אנסתי אותה והיא מותרת לבעלה בלי שום ספק. היא לא הבינה מה קורה ואין לה צורך יותר בגט. היא אף פעם לא עשתה זאת מרצונה החופשי, היא מבינה את זה כשליחות אלוהית להיות אשתו של הרב".

עו"ד רחל תורן, המייצגת את הרב ברלנד, אמרה כי "מדובר בעוד סיפור בדים, פרי מדרשם של מתנגדי הרב, העושים כל מאמץ אפשרי על מנת לגרום למעצרו ולהכפשת שמו, ביניהם בני משפחה. לו היה בסיפור שמץ של אמת, אותה אישה היתה מגישה תלונה במשטרה על אונס. מדובר במעשייה נוספת, אשר מטרתה להצדיק מעצר שווא בתיק שלא מצדיק מעצר של יום אחד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר