הכי טוב סודות

ביקורת קולנוע: חתולה עם הפרעת אכילה וכלב שבטוח שהוא מרכז היקום • "החיים הסודיים של חיות המחמד" - בהחלט הרפתקה

"החיים הסודיים של חיות המחמד": הכי טובות סודות // צילום: מתוך: "החיים הסודיים של חיות המחמד" // "החיים הסודיים של חיות המחמד": הכי טובות סודות

"החיים הסודיים של חיות המחמד" יוצא הערב לאקרנים. אם תהיתם פעם מה חיות המחמד שלכם עושות כשהן לבד בבית, אתם חייבים לצפות בסרט הזה. 

עלילת הסרט מתרחשת בבניין דירות בניו יורק, ארצות הברית. יותר נכון, הכל מתחיל בדירה אחת של הכלב מקס. מקס, בקולו של לואי סי.קיי, בטוח שהוא מרכז היקום ושיש לו מערכת יחסים מאוד מיוחדת עם הבעלים שלו, קייטי. עולמו חרב כשקייטי מביאה את דיוק, בקולו של אריק סטונסטריט, כלב חדש וענק לדירה. מקס מגלה שהם אינם מסתדרים. 

מקס ודיוק בסרט חדש "החיים הסודיים של חיות המחמד"
מקס ודיוק בסרט חדש "החיים הסודיים של חיות המחמד"

מקס ודיוק, בסוף יהיו חברים? // צילום: מתוך "החיים הסודיים של חיות המחמד"

למקס יש המון חברים מכל הסוגים. תהיו מוכנים לפגוש את הכלבה גידג'ט, כלבה עם חיבה מיוחדת למקס. קלואי, חתולה שמנה בעלת פולחן אישיות קשה ואולי קצת גם הפרעת אכילה. מל, הכלב שאוהב לשבת בספה של הבעלים שלו כשהוא לא בבית, ועוד הפתעות. 

החבורה יוצאת לטיול, ואיכשהו מקס ודיוק הולכים לאיבוד בעיר הגדולה. לא נעשה ספוילרים, אך בדרך הם פוגשים את הנבל, כי בכל סרט חייב להיות סיפור אהבה, קצת אקשן ונבל.

במקרה של הסרט שלנו, הנבל הוא:

[image gallery]

כן. סנובול, בקולו של קווין הארט. ארנב לבן תכול עיניים, עם פרווה מתוקה. מאוד מהר תגלו שהוא לא כל כך נחמד כפי שהוא נראה. גידג'ט ושאר החברים יוצאים למסע חיפוש אחר מקס ודיוק בעודם נמלטים מסנובול. 

במאי הסרט הם כריס רינאוד וירואו צ'נאי, בשיתוף עם יוניברסל, האחראית על הסרטים המצליחים "המיניונים" ו"גנוב על המיניונים". רבים חיכו לסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד", ומשווים אותו ל"זוטרופוליס" של דיסני. "זוטרופוליס", הוא אחד האסים של דיסני הקיץ הזה, והוא תופס את המקום הרביעי בטבלת הסרטים המכניסים. "החיים הסודיים של חיות המחמד" יוצא ברחבי ארצות הברית בשבוע השני של יולי ובעל צפי להשוות הכנסות ואף לעבור את "זוטרופוליס".

בינתיים, הטריילר של הסרט הפך מזמן לוויראלי עם יותר מ-24 מיליון צפיות. קבלו המלצה חמה לקחת את כל המשפחה. אני מודה ומתוודה שבתום הסרט רצתי ישר הביתה לבדוק מה הכלב שלי עושה.

שחקנים: לואי סי.קיי, קווין הארט, אריק סטונסטריט, ג'ני סלייט, אלברט ברוקס, בובי מויניהן, לייק בל 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר