פנייה מוזרה נרשמה השבוע במשטרת מחוז קולומביה הבריטית בקנדה, כאשר אישה התקשרה להתלונן על הפיצרייה המקומית. "לאישה הייתה בעיה עם החברה ממנה קנתה את הפיצה, היא יצרה איתם קשר ולא אהבה את התשובה שלהם", מסרה המשטרה במחוז.
"אנו ממליצים לאנשים במצבים דומים לדבר עם החברה, אבל לא לפנות למשטרה", הוסיף קצין המשטרה. המוקדן שקיבל את השיחה תיאר אותה בתור "שיחה הזויה".
זאת לא הפעם הראשונה שכוחות הביטחון והחילוץ זוכים לפניות משונות. לפני כשנתיים, נרשמה שיחה למשטרה בנוגע לפיצה - אך בפעם זו הסיבה הייתה מוצדקת - אישה התקשרה להזמין פיצה, וכך רמזה למשטרה שבעלה מכה אותה. בחודש שעבר, מחלקת האש באזור לאס וגאס ביקשה במסיבת עיתונאים מהאזרחים שלא לקרוא להם בשל "בוהן או גרון כואבים". בחודש פברואר, המשטרה בקנטאקי סיפרה כי לעתים קרובות אזרחים התקשרו כדי לבקש מהם הכוונה בכבישים.

למשטרת קנדה יש דברים יותר חשובים תלונות על פיצה // צילום: גטי אימג'ס
בשנה שעברה, המוקד הטלפוני הגדול של מחוז קולומביה, E-Comm911, פירסמה רשימה של 10 סיבות לא להתקשר לקו החירום, המבוססת על שיחות שהתקבלו בפועל בשנת 2015.
בין השיחות המוזרות היו אזרחים מבוהלים שהתקשרו לבקש מספר של הפנצ'רייה הקרובה, אזרחים שדווחו על בעיות ברכבם, או כאלה שחשבו שהמשטרה זה המקום לבקש ממנו מספרי טלפון כאלו ואחרים.
אזרחים התקשרו להתלונן על כך שרכב אחר חנה קרוב מדי לזה שלהם, וכן לדווח שהילד שלהם לא מוכן לחגור חגורת בטיחות. המשטרה קיבלה שיחת טלפון בהולה על כך שיש בית קפה שמסרב לעשות מילוי חוזר (ריפיל).
בין היתר אדם דווח למשטרת מחוז קולומביה כי שותפו לדירה השתמש במברשת השיניים שלו, ואזרחים מודאגים שביקשו עזרה לחלץ כדורסל שנתקע בעץ. כמו כן, אזרחים התקשרו להתלונן על דברים ששמעו ברדיו, שאין קשר בינם לבין משטרה.
במשטרה טוענים כי למרות שהמשטרה חזרה והבהירה שמוקד 911 הוא למקרי חירום בלבד, השיחות המוזרות ממשיכות להגיע. "אני חושב שכאשר לאנשים יש בעיה והם מבולבלים למי להתקשר, הם קוראים לנו", סיפר הקצין במחוז קולומביה, "לעתים קרובות אנו יכולים לספק סיוע, או אולי להפנות אותם אל האדם הנכון. במקרים מסוימים, זה פשוט דבר בלתי הולם, ויוצר עומסים מיותרים, כמו במקרה הפיצה".