האם הבניין יקרוס כמו שקרסו התאומים?

איש עסקים מתכנן לרכוש מטוס בואינג 747 ולרסק אותו לתוך בניין כדי לבדוק את תיאורית הקונספירציה ב"אסון התאומים" • "מי שיש לו ספקות לגבי אסון התאומים, אני אוכיח לו שהוא צודק"

ניסיון יצירתי להוכיח את הקונספירציה // צילום: מיכאל פורן // ניסיון יצירתי להוכיח את הקונספירציה // צילום: מיכאל פורן

ניסיון להוכיח את הקונספירציה של אסון מגדלי התאומים: איש העסקים פול סאלו, שחי כיום בתאילנד, מתכנן לרכוש מטוס בואינג 747 במטרה לרסק אותו אל בניין ריק. הניסוי ייעשה באמצעות טייס אוטומטי, באזור כפרי במהירות של 800 קמ"ש.

איש העסקים מתאר את המיזם בתור "פרויקט חשוב", שיוכיח את תיאורית הקונספירציה על הפיגוע בתאומים "אחת ולתמיד". 

סקר: טראמפ מוביל על קלינטון

איש העסקים כבר החל למכור "מושבים בשורה הראשונה" לאירוע בתאילנד, עבור מחיר של 5,000 דולרים אוסטרלים (כ-14 אלף שקלים) עבור מושב.

בסרטון עבור ה"שחזור", אמר סאלו: "אם אתם בספקות לגבי אירועי ה-11 בספטמבר, אנחנו רוצים לפוצץ את זה לרסיסים ולהוכיח לכם שאתם לחלוטין צודקים".

פאול סאלו. "נרסק את המטוס ב-800 קמ"ש לתוך בניין" // צילום: מתוך פייסבוק

סאלו תיאר בדיוק מה הוא מתכנן: "אנחנו הולכים לרכוש מטוסי 747 ולמלא אותו בדלק סילוני. אנחנו הולכים לרכוש בניין באזורים הכפריים ולרסק את המטוס לתוך הבניין ב-800 קמ"ש".

עוד באתר - מה יותר חשוב, הבעל או הסלולארי?

"אם למעשה הריסוק יצור בבניין רק חור ועשן, והבניין לא יקרוס פנימה לתוך עצמו, אז ניתן להסיק שאירועי ה-11 בספטמבר היו רק מעשה קונדס. זה בטח ירגיז כמה אנשים, אך מגיע לנו לגלות את האמת".

כמעט 3,000 אנשים חפים מפשע נהרגו באירוע, כאשר שני מטוסים התרסקו לתוך גורדי השחקים בניו יורק לפני 15 שנים.

הקונספירציות טענו מזמן כי המגדלים לא היו מתפוררים במהירות כה רבה, וייחסו את האירוע ל"עבודה פנימית יזומה". הסרט "Loose Change" (ההבדל הקטן),שיצא אחרי האירועים טען כי ההתקפות תוכננו על ידי יודעי דבר בממשלת ארה"ב.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר