מי לא חיפש בטיול בחו"ל את מרכז המידע של לשכת התיירות המקומית? מרכזים כאלה קיימים גם היום בישראל, למשל סמוך לשער יפו, בתוך העיר העתיקה של ירושלים.
אלא שבעידן הטכנולוגי שמתקדם במהירות רבה, החליט שר התיירות, יריב לוין (ליכוד), שמעתה מטיילים בישראל - תיירים וישראלים - יוכלו לפנות בכל שאלה ללשכת תיירות וירטואלית ויקבלו תשובה מיידית במסרון בווטסאפ, בדואר אלקטרוני או בפייסבוק.
בשלב הזה השירות הוא ניסיוני, ומי שמעניקים את התשובות הם עובדי מרכז המידע לתייר שבנמל התעופה בן־גוריון, כך שהם זמינים במשך 24 שעות ביממה, כל השבוע. בתום תקופת הניסיון, השירות ייחשף לציבור וכך גם זמן התגובה יצטרך להיות מהיר ויינתן בעברית ובאנגלית, ובהמשך השירות יהיה זמין גם ברוסית, בספרדית ובצרפתית.
שר התיירות אמר: "עם פתיחת עונת הטיולים, אנחנו שמחים להשיק את הלשכה הווירטואלית החדשה. כל תייר ומטייל מתבסס בימינו על הסמארטפון שלו כדי להשיג מידע שימושי וכדי לשפר את חוויית החופשה שלו. לכן, חשוב לנו במשרד התיירות להיות זמינים לתיירים ולמטיילים ולסייע להם בכל שלב, בכל שעה ומכל מקום בדרך".
דרכי ההתקשרות למיזם הן: ווטסאפ - 050-6214249, אי־מייל - virtual@goisrael.gov.il, פייסבוק - Israel Virtual Tourist Office
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו