העבריין שחוסל: בנו של ריקו שירזי

שי שירזי, בנו של מי שמרצה עונש מאסר בכלא, הוא העבריין שחוסל אמש בתל אביב • ירי בוצע לרכבו שעצר באור אדום • חקירת הרצח מתנהלת ביחידה הארצית

שי שירזי // צילום: עומר מסינגר // שי שירזי // צילום: עומר מסינגר

הותר לפרסום: העבריין שחוסל אמש בתל אביב הוא שי שירזי, בנו של ריקו שירזי, המרצה עונש מאסר בכלא. שי שירזי נפצע אנושות ואדם אחד נפגע באורח קל באירוע ירי שאירע אמש ברחוב משה סנה בצפון תל אביב סמוך לבית העלמין קריית שאול. שירזי מת מפצעיו בבית החולים. במשטרה חוששים כעת מהתלקחות מחודשת של ניסיונות החיסול בעולם התחתון ונערכים לכך. כבר אמש התקיימו הערכות מצב במחוזות השונים.

TPS

סמוך לשעה עשר וחצי בלילה התקבל דיווח על ירי שנשמע ברחוב משה סנה. ניידות משטרה ומד"א שהגיעו למקום הבחינו ברמזור ברכב מאזדה 3 לבנה ובו שני גברים המוכרים היטב למשטרה, אחד שי שירזי, והאחר בן כ־45 ירוי ברגלו. 

יצחק דוד מחבוביאן, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני נפגעים עם פצעי ירי, אחד מהם היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהעבירה אותו לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה. פצוע נוסף פונה אף הוא בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא בהכרה". בבית החולים הוכנס הפצוע אנוש לחדר הטראומה והרופאים המשיכו להילחם על חייו, אך כעבור שעה קלה נקבע מותו.

למקום האירוע זרמו כוחות משטרה רבים שהחלו לבצע סריקות והקימו מחסומים בכל האזור על מנת לנסות ולאתר את הרכב שממנו נורו היריות. למקום גם הגיעו אנשי המז"פ שאספו ראיות מזירת הירי, וכן את תיעוד מצלמות האבטחה באזור. במשטרה בודקים אפשרות שלפיה היורה יצא מהרכב כדי לבצע וידוא הריגה.

שי שירזי הוא בן למשפחה המוכרת היטב למשטרה מאזור השרון. הוא ידוע בכך שנכנס בעצמו לעסקי הפשע של המשפחה, ורק לפני כשנתיים שוחרר מהכלא לאחר שריצה כמה שנות מאסר. לפני כתשע שנים הוא נעצר בחשד לרצח כפול ליד מועדון בתל אביב, אבל שוחרר בשל חוסר בראיות. 

זירת הארוע // צילום: גדעון מרקוביץ'

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר