הוזמנתם לחתונה ולא בא לכם? זה מה שתעשו

עונת החתונות בפתח והארנק שלכם בסכנה • 7 תירוצים טובים שיעזרו לכם להבריז ולהציל את חשבון הבנק

חתונה שלא הייתם מבריזים ממנה, אבל גם לא הוזמנתם. נינט ויוסי // צילום: שוקה כהן // חתונה שלא הייתם מבריזים ממנה, אבל גם לא הוזמנתם. נינט ויוסי מזרחי

שומעים את זה? זה הארנק שלכם שסופר את ספירת העומר. למה? כי בתום ספירת העומר ישמעו כל בני ישראל, בקול תרועה, את פתיחת עונת החתונות של קיץ 2016, עד החורף לפחות. אז  אם גם אתם מזיעים מפחד לקראת הפצצת ההזמנות לחתונה שבדרכן אליכם, הכנו עבורכם את התירוצים הכי טובים שיש על מנת להבריז מהאירוע ועדיין לצאת (כמעט) תמימים. 

1. עונת החתונות = עונת המחלות

בררו באינטרנט, התייעצו עם הרופא ועשו תחקיר מעמיק על הווירוסים האפשריים שיש באותה תקופה בה יש את החתונה. לאחר התחקיר המעמיק, בו תלמדו את כל המושגים והתופעות שיש לווירוס בו "נדבקתם", שלחו הודעת התנצלות כמה ימים לפני האירוע תוך כדי זריקת מידע אמין ומקצועי כמו "מסתבר שיש את החיידק קוניסוס-פוליטוס לכל המשרד שלי, שנגרם כתוצאה משיעול של אחד החולים. בטח נדבקתי מהמזכירה שהשתעלה עלי כהוגן והיא חולה כבר שבוע".

2. צאו לחופשה בחו"ל

לקראת המאורע הגדול יש כל כך הרבה הוצאות; מסיבת רווקות, חינה, דלק לנסיעה למקווה, הצ'ק לחתונה, דלק לחתונה, יום החופש שלוקחים למחרת בעבודה - כל זה במילא יותיר אצלכם מינוס גדול בבנק, אז למה שלא תבזבזו את הכסף לחופשת הכל כלול ביוון או קפריסין? יש סיכוי שזה יצא לכם אפילו יותר זול. לכן התירוץ של "בדיוק יש לי טיסה באותו יום" ישתלם בגדול! 

3. הווייז לא מגיע למקום האירוע

הוזמנתם לחתונה שמתקיימת באיזה מאהל בדואי שאפילו במצפה רמון לא שמעו עליו? מצוין, עשו עבורכם את העבודה הקשה וכל מה שנותר לכם לעשות זה להגיד את האמת: אין לי איך להגיע. 

4. לחץ רגשי מתון

זה ידוע שחתונות עלולות לעורר בנו מחשבות על האקסים, תחושת קנאה קשה וכדומה. אין כמו להביע רגשי נחיתות ליד החתן והכלה העתידיים, תקופה מספיק ארוכה לפני האירוע,  בשביל שיעדיפו לשחרר אתכם במקום שתביאו איתכם אווירת דיכאון שתדביק את כל האורחים, עד כדי כך שהרב ירצה לפרוש באמצע ולתת לכם ממחטה לניגוב הדמעות. אילו רגשי נחיתות אתם שואלים את עצמכם? מספיק שאתם רווקים, גרושים,במערכת יחסים לא מתפקדת, מתלוננים עד היום על החוסר הצלחה של החתונה שלכם, ואינספור דברים שליליים שאף אחד לא באמת רוצה לשמוע לפני החתונה שלו.

5. המציאו חתונה - טה דם!

אמין, פשוט ובלתי ניתן לערעור. באותו יום יש לכם חתונה של אדם לא חשוב פחות (לא לשכוח החתונה מתקיימת ממש רחוק ולכן אי אפשר לשלב) ואין לכם ברירה אלא ללכת אליו. אף אחד לא ידע שבמקום "לחגוג" במקום אחר אתם צופים בשידורים חוזרים של "האנטומיה של גריי" ואוכלים במבה במקום פירה וקציצות דג .

6. להתעלם ולהעלם בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי נראה שאי אפשר להעלם לאנשים. שולחים לך הזמנה בדואר רגיל, אימייל, הודעה לטלפון, פייסבוק... טיפ שלנו: החליפו מהר את תמונת הפרופיל שלכם לאיזו תמונה מפוברקת של מישהו שעושה מדיטציה בהרים, כתבו סטטוס בסגנון :"יצאתי למסע פנימי תכף אשוב" ותתעלמו מכל מה שתקבלו עד אחרי החתונה. אז כבר תוכלו לספר שפשוט לא ראיתם כל מה ששלחו לכם כי אמנם הייתם רחוקים מהכול - אבל קרובים לעצמכם. 

7. במקום לשבור את הכוס - שברו את הכלים

חוללו ריב עסיסי עם החתן-כלה כחודש לפני החתונה. ריב כזה שאין סיכוי שהם ירצו את הכסף שלכם לכיסוי ההוצאות. תמיד אפשר להשלים לקראת הברית של הילד, זה יהיה כבר קצת יותר זול.

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר