5 דרכים להתחיל עם בחור // צילום: gettyimages // 5 דרכים להתחיל עם בחור

מתביישת להתחיל? 5 דברים שידליקו אותו

נשים כמעט ולא מתחילות עם גברים • אם את בעניין שלו, ואת לא מתכוונת להגיד שום דבר - הנה כמה דברים שאת יכולה לעשות

נשים כמעט ולא מתחילות עם גברים. לטוב ולרע, זה המצב. ואני לא כאן כדי להצדיק או לצאת נגד העובדה הזאת, אני רק מניחה אותה על השולחן. כמו שרוב הנשים לא יציעו נישואים לחבר שלהן ויחכו שהוא יעשה את הצעד, ככה זה גם עם לעשות את הצעד הראשון. אפילו כשאנחנו מכירות את הבחור היטב, רובנו לא נבוא לאותו ידיד או מכר ונאמר לו בצורה ברורה: אני בעניין שלך. 

אז אם את בעניין שלו, ואת לא מתכוונת להגיד לו שום דבר, מה לעזאזל את אמורה לעשות? שמחה ששאלת! יש כמה דרכים להתקרב לאותו אחד שתפס את ליבך ולגרום לו להתחיל להביע בך עניין רומנטי. ולכי תדעי, אולי לאחר ניסיון או שניים גם יהיה לך יותר אומץ פשוט להגיד לו את זה בפנים.

1. התיידדי עם חברים שלו

אחווה גברית זה משהו שאף אישה לא תבין לעולם. זה מעגל קסמים עם כוחות מאגיים, וברגע שתצליחי להשתחל לחבורה שלו - כבר עשית כמעט את כל העבודה. אז אם יש לכם מעגל חברים משותף, או שאתם עובדים יחד, מהיום – החברים שלו הם החברים שלך. התחילי להסתובב איתם יותר, תגרמי להם להיות מודעים לקיומך, תסתחבקי איתם אחותי ותוכיחי להם כמה כיף איתך. אחד הדברים החשובים לגברים (וגם לנשים האמת) זה שבת הזוג תמצא חן ותשתלב בחבורה שלהם. ברגע שתתחילי מהשלב הזה, יהיה לך הרבה יותר קל לתפוס את ליבו, או לפחות את קרבתו ותשומת הלב שלו, וזו אחלה התחלה.

2. החמיאי לו. ותרדי עליו.

מבולבלת? אל תהיי. נתחיל עם המחמאות:

גברים לא רגילים לקבל מחמאות מנשים, ולרוב הם אלה שמחלקים אותן כשהם מעוניינים במישהי, אבל זה ממש לא אומר שהם לא אוהבים לקבל מחמאות, וכמו אצלנו - גם להם זה יכול לעשות את זה. מחמאה טופחת על השכם, מלטפת את האגו, משמחת ומעלה חיוך, וכשמחמאה מגיעה מאישה, אז אחת כמה וכמה. את יכולה להחמיא לו על הלבוש שלו, על משהו שהוא אמר, על משהו שהוא עשה. רוב הסיכויים שהוא יקבל את המחמאה בהפתעה שמחה, וזה יגרום לו להרהר בה... ובך, שנתת את המחמאה... ופתאום לחשוב: "היי, יש כאן פוטנציאל למשהו"...

ועכשיו, לירידות: 

תחשבי על זה כמו למשוך לו בצמה. "לרדת" עליו, בציניות, בהומור, לא ברשעות כמובן, זה סוג של מאזן את המחמאות שאת צריכה לתת לו ויוצר ביניכם עוד חיבור בעוד רמה. שלא יחשוב שאת כרוכה אחריו ללא תקנה, שאת כבר בכיס שלו, בקיצור – תרשי לעצמך לצחוק עליו קצת. ובכל מקרה – לעולם אל תתחנפי אליו. בכלל, אל תתחנפי לאף אחד.

3. צרי תחביבים משותפים

זה כבר שלב מתקדם יותר, אבל אם את מוצאת את הפרצה הנכונה, יש לך הזדמנות להמון זמן איכות עם הבחור: אם הוא מתאמן בחדר כושר קרוב לעבודה או לבית שלך, או שניכם חובבים אותו ז'אנר בקולנוע, או אוהבים לבשל, או כל דבר אחר – קפצי על ההזדמנות ותציעי לעשות את זה יחד. את יכולה להעלות את הרעיון תוך כדי שיחה על אותו תחביב משותף כבדרך אגב, ואם זה מצליח אז יש למה לצפות!

4. הרגישי טוב לגבי עצמך

בסופו של דבר, הוא יתפוס ממך אם את תתפסי ממך. אז הכי חשוב שאת תהיי שלמה עם עצמך ותרגישי הכי מדהים בעולם. אם מה שצריך זה שתדברי אל עצמך במראה כל בוקר, או תלכי לצבוע את השיער, או להסתפר, או תלבשי בגדים חדשים – מה שגורם לך להרגיש טוב. אבל כשאת תהיי בטוחה בעצמך, זה ישדר החוצה, והוא ישים לב, ויהיה לך יותר קל לפנות אליו, וגם אם זה לא יעבוד איתו – זה בטוח יוביל למחזרים אחרים. הכי חשוב זה לאהוב את עצמנו ולהזכיר לעצמנו מה אנחנו שווים. אם אין אני לי מי לי. תאמינו לי, אם זה לא היה סופר חנני הייתי מקעקעת את המשפט הזה על הזרוע.

5. קלטת מישהו חמוד בבר? הסתכלי לו בלבן של העין

נגיד מישהו ממש מוצא חן בעינייך בבר כשאת עם חברות, ומן הסתם את לא יכולה להתחבר לחברים שלו או למצוא לכם תחביבים משותפים, נכון? וסיכמנו גם שאין לך אומץ לקום ולהתחיל איתו, אחרת לא היית צריכה את כל העצות האלה שלי, אז מה שאני ממליצה לעשות, ולי זה עבד לא מעט, זה להסתכל עליו. כן, פשוט להסתכל עליו. אבל בלי בושה. את לא צריכה לקום מהכיסא, את יכולה להמשיך לדבר עם חברות שלך ולשתות את כוס היין שלך, ופשוט להסתכל עליו. לבהות בו. ברור שתורידי את המבט מידיי פעם, בכל זאת את לא רוצה שיזמין משטרה, אבל תרגישי חופשי להסתכל עליו עד שהוא יבחין בך ואז – אל תורידי את העיניים ממנו! תסתכלי לו ישר בלבן של העיניים כמה שניות טובות. ואם השתפנת והורדת את המבט מייד כשהוא הסתכל – אל תתביישי, תחזרי להסתכל עליו שוב עד שהוא יחזור להסתכל (והוא יחזור תאמיני לי) ואז שוב תנסי לא להוריד את המבט. זהו, בשלב הזה הוא יודע ששמת לב אליו, ועכשיו הכדור במגרש שלו. אם הוא יבוא אלייך – שיחקת אותה, ואם לא – לא קרה כלום, האגו לא נפגע והעולם ממשיך להסתובב.

בהצלחה!

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו