לאשה ולגבר: 7 הבשמים החדשים הכי מוצלחים

ניסינו שלל בשמים שהשיקו חברות שונות לרגל האביב • קבלו את מצעד הניחוחות הכי שווים, שכדאי לאמץ או לתת כמתנה

Velvet Crystal של spring. להשיג ברשת אפריל // צילום: אפרת אשל // Velvet Crystal של spring. להשיג ברשת אפריל ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ

עם בוא האביב, חברות הבישום ברחבי העולם משיקות בשמים בניחוחות חדשים. רבים מהם נחתו על שולחננו לבדיקה, פתחנו אריזות וגלינו בקבוקים ייחודיים מעוצבים כמו תכשיט, התזנו על עצמינו והתנסינו בריחות שונים. חלקם היו מוצלחים, ועם חלקם התבקשנו להתרחק מהסובבים.  בתום מבצע הריח בחרנו לכם את שבעת הבשמים המועדפים עלינו לנשים ושבעה בשמים לגברים, שאותם מומלץ לקנות החג ולפנק את בן/בת הזוג, את האמא או החמות, כשאתם מתארחים אצלן בליל הסדר. 

איך בוחרים בושם עבור מישהו אחר?

רגע לפני שאתם משוטטים בפארם, הלכנו לשאול את יהודית בלאווט, מדריכה ראשית בלילית קוסמטיקה, איך נכון לבחור בושם מתנה :"בושם שנבחר בקפידה כמתנה, יכול להעיד שהרוכש מבין את האישיות והעולם הרגשי של המקבל. בושם הוא מתנה מחמיאה המשקפת מחשבה רבה", אומרת בלאווט וממליצה, "הכירו את האדם שאתם רוכשים עבורו מתנה. בושם אהוב במיוחד משמש כשגריר ריחני המציג את לובשו באופן לא מודע עוד לפני לחיצת היד, החיבוק  או החלפת הברכות". 

מכאן שעליכם להכיר היטב את האדם שישתמש בבושם. בנוסף,  מאוד עוזר לדעת באיזה בושם משתמש מקבל המתנה כיום. "מידע כזה יאפשר לכם לזהות את משפחת הריחות המועדפת ולרכוש בושם מאותה משפחת ריחות ולהגדיל בכך את הסיכוי שהבושם שבחרתם יתקבל באהדה", מבהירה בלאווט. לדבריה, לא רק סוג הריח של הבושם צריך להתאים, אלא גם מה סגנון והאופי של מקבל השי . כך, למשל, בשמים רבי עוצמה וייחודיים לא יתאימו בדרך כלל לאנשים שקטים ודיסקרטיים. במקרה כזה, לא האדם  משתמש בבושם אלא הבושם משתמש באדם. 

כיצד לנסות בשמים ברשתות הפארם? 

כאשר אתם מריחים בשמים, אומרים המומחים ברשתות , נסו לא יותר מ-5-6 פסי הרחה מנייר. הפסים האלה יסופקו לכם על ידי החנות או יועצי היופי. ודאו שאתם זוכרים איזה בושם הותז על איזו רצועה (במידת הצורך, תוכלו לרשום את שם הבושם על הרצועה). התחילו בהרחת הבשמים 10 שניות לאחר שהותזו, אחרי התנדפות האתנול. לאחר מכן, טיילו בחנות והריחו את הבשמים כעבור 20 דקות נוספות. צעד זה ייתן לכם מושג לגבי השתנות אופיו של הבושם לאורך זמן. כך תוכלו לדעת לאיזה בושם תוכלו להסתגל. 

בנוסף, עדיף לא להתיז את הבושם על העור. אחרי הכל, הבושם אינו מיועד עבורכם. בהחלט ייתכן שריח עורכם שונה מאוד מריח עורו של מקבל המתנה. ריח העור תורם את חלקו לניחוח הסופי של הבושם. זו הסיבה לכך שבושם של חברה עשוי להריח אחרת לחלוטין עליך פשוט מפני שהריח וההרכב הכימי של עור חברתכם כלל אינם דומים לשלכם. מאחר שאנו נכנסים לעונת הקיץ זכרו :ריחות מושפעים מעונות השנה וממזג האוויר. מומלץ בעונת הקיץ לבחור בשמים קלילים, חמוצים ואווריריים ולהשאיר את השמים בעלי עומק, מתוקים יותר ועם נוכחות רבה לאירועי ערב או לחורף הבא.

מצעד הבשמים השווים לנשים:

1. "MAUBOUSSIN"


 צילום: סטודיו מובסיין

בית התכשיטים הצרפתי משיק את MAUBOUSSIN PROMISE ME. אין אחד שלא התלהב מהעיצוב בהשראת "גשר האוהבים" המפורסם בפריז . הריח עדין ומיוחד של ורדים בשילוב פירות הדר. 

מחיר 90 מ"ל – 349 ₪ , להשיג בלעדית ברשת אפריל .

2. איב סאן לורן, BLACK OPIUM


צילום: ניקולה ורנר

כשמו כן הוא- בושם חושני, בניחוח אוריינטלי שמתאים לשעות הערב ולאירועים.
מחיר מומלץ לצרכן: (לפני הנחות מבצע )50 מ"ל – 510 ₪ , 90 מ"ל –  650 ₪. להשיג ברשתות הפארם. 

3. MICHAEL KORS - SEXY SUNSET


צילום: יח"צ חו"ל

מעצב העל מייקל קורס, השיק בושם חדש במהדורה מוגבלת: MICHAEL KORS SEXY SUNSET. ניחוח מושק יסמין מהול בצמחים. משום מה, הניחוח התאים יותר דווקא לבעלות עור כהה, שהתלהבו ממנו.  
מחיר השקה עד סוף חודש אפריל: 50 מ"ל – 249 ₪ (במקום  545 ₪) 100 מ"ל –349 ₪ (במקום  655 ₪).להשיג בכל רשתות הפארם. 

4. SIGNORINA MISTERIOSA, סלבטור פרגמו


צילום: יח"צ חו"ל

"סיניורינה  מיסתריוסה"  מבית סלבטור פרגמו, הוא בושם החוגג את הצד המסתורי של הלובשת אותו. הניחוח אוריינטלי פרחוני, והנסיינית ציינה כי הוא משאיר חותם מוקפד ואלגנטי ומתאים לאירוע ערב. עיצוב הבקבוק גם הוא מחובר לריח-  בקבוק בשחור וזהב, מדגיש את האישה האלגנטית-סקסית.
מחיר:  299 ש"ח, לתכולת : 50 מ"ל, (מחיר:  399 ש"ח, לתכולת : 100 מ"ל.) להשיג ברשתות הפארם. 

5. נרסיסו רודריגז, ROSE MUSC


צילום: יח"צ

בושם חדש מסדרת המאסק האוריינטלי. הנסייניות היו חלוקות בדעותיהן : חלקן ממש אהבו וחלקם לא. מדובר תערובת עשירה, עוצמתית של ורדים עם תבלינים לשיפוטכם בעמדות הפארם. הבקבוק גם הוא מעוצב בהתאם לניחוח היוקרתי: בצבע זהב בוהק.  Eau de parfum intense מחיר מומלץ  880 ₪ לתכולה של 100 מ"ל , (לפני הנחות מבצעים ברשתות הפארם) . 

6. L'EXTASE CARESSE DE ROSES, נינה ריצ'י


צילום: יח"צ חו"ל

נינה ריצ'י משיקה את הבושם L'EXTASE CARESSE DE ROSES. למרות שמדובר באו דה פרפיום, מדובר בבושם פרחוני, ניחוח ורדים עם חמצמצות, בושם עדין וקליל . מתאים לימי האביב והקיץ.
 מחיר מומלץ 499 ₪ תכולה: 50 מ"ל. (לפני הנחות מבצעים ברשתות הפארם). 

7. SPRING Perfume House,Velvet Crystal


צילום: אפרת אשל

SPRING Perfume House, השיק לקראת החג את 'Velvet Crystal' - או דה פרפיום יוקרתי. מדובר בניחוח שמלווה אותך לאורך כל היום. ריח אמבר קריסטל (אמברוקסן ) ו- ISO-E-SUPER (ניחוח עצי), השילוב ביניהם יוצר סינרגיה מופלאה. הנסיינית שלנו אהבה מאוד את הניחוח המיוחד והעוצמתי ולכן יש צורך בהתזה קטנה ומינורית בעיקר בנקודות הדופק.
גם המחיר השקה- 99 ₪, תכולה 50 מ"ל הוא מחיר לבושם שכדאי לאמץ. להשיג ברשת אפריל ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

מצעד הבשמים השווים לגברים:

1. ELEMENT, טיטניום


צילום: מוטי פישביין

ELEMENT, הבושם החדש מבית 'טיטניום' הוא אחד הבשמים שהפתיע אותנו לטובה. מדובר בניחוח פרשי אך עוצמתי ביניהם של עץ קשמיר ,לבנדר ומרווה  , מתאים לגברים צעירים וכמעט כל גבר ששם אותו הריח עליו טוב.  גם המחיר הוגן .
מחיר מומלץ : 189 ₪ , תכולה: 100 מ"ל . להשיג ברשתות הפארם 

2.  MONTBLANC Legend Spirit


 צילום: יח"צ מונבלאן

מדובר בבושם בניחוח המתאפיינת באקורדים עציים ארומטיים , גרגרי פלפל דרום אמריקאי, וברגמוט. ניחוח שמתאים לשימוש בשעות הערב.  
מחיר מומלץ 299 ₪ תכולה:100, להשיג ברשתות הפארם.

3. Mercedes-Benz Man


צילום: יח"צ מרצדס

מותג היוקרה Mercedes-Benz משיק ניחוח חדש: Mercedes-Benz star for Man. מדובר בניחוח יוקרתי אך עדין מהבושם האחרון שהושק בחורף. תערובת אולטימטיבית של ניחוחות ארומאטיים, עציים ופירותיים. הנסיינים ציינו כי מדובר בניחוח מתוחכם, מוקפד וחדשני הנסיינים ציינו כי יאמצו אותו הקיץ בחיבה. במיוחד במחיר השקה כדאי שיהיה בארון.
מחיר : 261 ₪ , תכולה 100 מ"ל . או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

4. KENZO


צילום: יח"צ חו"ל

KENZO משיקה ניחוח חדש לגבר. למרות שמדובר באו דה פרפיום, הניחוח נותר עדין , פרשי שניתן להשתמש בו כבר בשעות הבוקר. הניחוח מבוסס על תמציות סנדלווד ותווים ימיים, הדר בשילוב מנטה והל.  מחיר: 347.40  ש"ח, תכולה: 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם. 

5. Cristiano Ronaldo Legacy


 צילום: יח"צ חו"ל

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו משיק את בושם הבכורה שלו Cristiano Ronaldo Legacy. הניחוח נשלט על ידי תערובת של לבנדר, תפוח וקינמון, משתלב עם תווים אקזוטיים. מדובר בבושם עם ניחוח עוצמתי אבל לא כבד מדי, דבר שמשאיר אותו מתאים גם לצעירים . הבקבוק המוקפד בצבע שחור משדרג אותו במעט לבושם גברי- יוקרתי. הנסיינים אהבו את הניחוח ואת המחיר הסביר. הפתיע לטובה.
מחיר 249 ₪ , תכולה: 100 מ"ל , או דה פרפיום. להשיג ברשתות הפארם.

6. HUGO MEN, extreme


צילום: יח"צ

הוגו בוס השיק העונה את HUGO MEN extreme. הבושם פרשי ומרענן. הניחוח מוכר ודומה מעט לבשמים הקודמים הסדרה, אך עדיין מלהיב. הריח מתאים לעונה הקייצית ולשעות הבוקר. הניחוח נפתח ברעננות של תפוחים ירוקים מתפתח לניחוח ארומטי מוגבר של לוונדר, מרווה וגרניום.  
מחיר מומלץ : 479 ₪ ל 100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.

7. Secretly, לואי ורל


צילום: יח"צ 

מעצב הצעיפים האיטלקי, לואי ורל השיק בושם לגבר בשם: בסדרת Secretly של המותג. הניחוח ברגמונט ולימון, בשילוב תווים פרחוניים, המעדנים את הניחוח, ניתן להשתמש בו בשעות הבוקר. גם המחיר סביר , מתאים לתת במתנה החג.  
מחיר: 99 ₪ , תכולה: 100 מ"ל . או דה טואלט. 

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר