5 נשים הניקו ילד של אישה אחרת

האם שסבלה מכאבים ולא יכלה להניק את בנה פנתה לרשת החברתיות ומצאה את "המלאכיות"

נשים שונות מסייעות ומניקות את התינוק ריו // קרדיט: פייסבוק // נשים שונות מסייעות ומניקות את התינוק ריו // קרדיט: פייסבוק

אישה שהתאשפזה בבית חולים לא יכלה להניק את התינוק שלה. היא כתבה פוסט בפייסבוק שמבקש מנשים זרות לבוא ולהניק את בנה הפעוט. לא פחות מחמש נשים זרות הגיעו לבית החולים לסייע לה.

האמא רוניה ובנה ריו // קרדיט: פייסבוק

רוניה ווידנבק הרשתה לחמש נשים זרות להניק את ילדה הפעוט, בן ה-11 חודשים, לאחר שהובהלה לבית חולים, כתוצאה מכאבי בטן מהן סבלה.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

רוניה, בת ה-26, קיבלה תרופות חזקות נגד כאבים שמקורן בציסטה בשחלה, שהותירו אותה ללא יכולת להניק את בנה הרעב, ריו.

הכוח של הרשתות החברתיות: אישה מניקה את ריו // קרדיט: פייסבוק

התינוק לא הסכים לקבל חלב או תחליף חלב מבקבוק מאז שאושפזה. רוניה הייתה מודאגת שמא בנה הפעוט יתייבש. היא פנתה בקבוצת פייסבוק בשם "יאמי מאמיס" וחיפשה אחר אישה שמוכנה להניק את בנה במקומה.

"לא מסוגת להביע את גודל ההערכה". רוניה // צילום: פייסבוק

כעבור שעה הגיעה אישה זרה, שמיהרה לבית החולים, והניקה את ריו השמח. "כשהוא הונק על ידי הגברת הראשונה שהגיעה הוא הסתכל עליי, כאילו ביקש אישור, הרגשתי את הלב שלי וחשתי הקלה גדולה", סיפרה רוניה.

ריו לא ילך לישון רעב // קרדיט: פייסבוק

רוניה, אם חד הורית לשניים, אומרת שהיא בכתה "דמעות של אושר" אחרי שהיא הוצפה בהודעות של כאלף נשים שהיו מוכנות לסייע. רוניה הוסיפה: "הייתי מפוצצת במורפיום בגלל הכאבים, וחיפשתי באופן טבעי מישהי שתאכיל אותו בצורה שהוא אוהב ורגיל".

סקר: העמדה הפוליטית של רוב בני הנוער בישראל

אמרו לך פעם שאת דומה לנינט? רוניה וריו // צילום: פייסבוק

במהלך המסלול אותו עברה בשהייתה בבית החולים, חמש נשים שונות הניקו את ריו, ושתיים מהן אפילו לקחו (בליווי חבר אמין וקרוב) את הפעוט לבתים שלהן לטפל בו במהלך היום.

חם באתר: התמונות מהחתונה שזעזעו את הרשת

לנשים שסייעו והצילו את בנם מרעב, רוניה אמרה: "לעולם לא אהיה מסוגלת לבטא את ההערכה שלי לכל אחת מכן. אתן מלאכיות שבאו במיוחד להזין את בני. אני מלאת הערכה וכבוד למעשה שעשיתן עבורי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר