"שומר הראש" האגדי בישראל

קווין קוסטנר, נחת בישראל לרגל הפרמיירה העולמית של הסרט "קרימינל" ומדבר על ביקורו השני בישראל • ומה רשמיו מהישראלים?

צילום: קוקו //

השחקן ההוליוודי, קווין קוסטנר, נחת בארץ לרגל הפרמיירה העולמית של "קרימינל", סרטו החדש של הבמאי הישראלי, אריאל וורומן. בסרט מככבים גם טומי לי-ג'ונס, ראיין ריינולדס, גארי אולמן וגל גדות שלנו. פגשנו את קוסטנר באירוע החגיגי שהתקיים בסינמה סיטי בגלילות.

 

קרדיט: סרטי יונייטד קינג, זוהר קליגמן

 

"אני חושב שהייתי בישראל בשנות ה-20 שלי", אומר קוסטנר, "הייתי פה כמה ימים והלכתי לראות את כל מה שיכולתי כי זאת ארץ אגדית, איך שגדלתי עליה ואיך שהוריי דיברו על זה. השמות היו כל כך מוכרים, הערים, המקומות . רציתי לראות ולצעוד בירושלים, ברחובות הקטנים,  אין משהו דומה לזה במקום שגדלתי בו אז זה היה קצת כמו חלום לבוא".

לשאלה איך היה לעבוד על הסט על כל כך הרבה ישראלים (במאי, מפיק ושחקנית ישראלית) ענה: "הם מאוד... קולניים. כשהם רוצים משהו, אני יכול לשמוע אותם ברור. אבל זה היה מעניין, לא ידעתי שיהיו כל כך הרבה. כולם עבדו למען אותו רעיון ויש משהו חזק לגבי הקשר הישראלי, הם שומרים אחד על השני ונדיבותם לא פסחה עליי".

ביקור שני בישראל // צילום: קוקו
ביקור שני בישראל // צילום: קוקו

ביקור שני בישראל // צילום: קוקו

קוסטנר מגלם בסרט פושע שהושתל במוחו זיכרון של אדם אחר ומי שאמורה להיות זוגתו של האיש עם הזיכרון המקורי היא גל גדות. "יש בגל כמות אדירה של יופי חיצוני ואנשים רואים את זה מיד אבל מה שהיא באמת זה אדם טוב", מסביר קוסטנר, "אני חושב שהיא מנסה להבין את עוצמת הפרסום והחשיפה כי היא לא השתנתה כבן אדם, לפעמים, כשכל כך הרבה עיניים ומצלמות מכוונים עליך זה קורה. אני בטוח שהיא תפלס את דרכה לחיים האלה ובדרך מאוד חיננית. אני חושב שזה תלוי בה, להשתפר בכל סרט, לבחור תסריטים שהיא יכולה להצטיין בהם וזה לא כל כך קל כי אתה צריך להגיד הרבה 'לא' במקום הרבה 'כן'".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר