דני לידביטר, אם לשניים בת 30 ממנצ'סטר שבאנגליה, ערכה קניות בסופרמרקט באמצעות האינטרנט בסך של כ-300 שקלים (50 ליש"ט) עבורה ועבור שני ילדיה בשבוע שעבר.
בשלב הזה החלה מסכת של כישלון מצד החנות. הזמנתה הראשונה בוטלה בשל "מחסור בנהגי משלוחים", והיא נדרשה להזמין שוב, ולשלם מחדש, בעוד שנאמר לה כי הזיכוי על ההזמנה הראשונה יתבצע תוך שבעה עד עשרה ימים. עם זה, גם את ההזמנה השניה הסופרמרקט כשל להביא לאם הצעירה
בשלב הזה החליטה לידביטר להפסיק לחכות ולקחת את העניינים לידיים. היא נכנסה לסניף של הסופרמארקט הצמוד לאיצטדיון איתיחאד של מנצ'סטר סיטי יחד עם שני ילדיה, בן 11 ובן שבעה חודשים, והחלה לקחת מוצרים שונים מהמדפים, אותם ניסתה לרכוש פעמיים כבר, ולשים אותם בעגלה שלה.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
אנשי האבטחה במקום והנהלת הסניף הבחינו במעשיה וניגשו אליה. לאחר דין ודברים, ולאחר שככל הנראה הסבירה להם מדוע היא עושה זאת - נתנו לה ללכת מבלי לשלם.
בנוסף, החנות הציעה לה בגובה של כ-170 שקלים (30 ליש"ט), אך לידביטר סירבה בטענה שזה לא יספיק לה כלל.

לקוח ברשת הסופרמרקטים "אסדא", בה התרחש האירוע // צילום: רויטרס (ארכיון)
"כל העניין הזה היה מרגיז ומתסכל", סיפרה לידביטר לעיתונות המקומית, "יש לי שני ילדים קטנים להאכיל וההמתנה למצרכים היתה בעייתית". לדבריה, ברגע שנכנסה לסניף, הודיעה לעובדים כי היא באה לקחת את הקניות שלה.
היא הוסיפה כי המאבטחים בכניסה הבהירו לה שאם היא באמת "תגנוב" את המוצרים, כפי שאמרה שתעשה, היא תהיה בצרות צרורות. בתגובה היא פשוט אמרה להם שלא אכפת לה, ושמצדה הם מוזמנים להתקשר למשטרה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו