5 צעדים: כך תשיגו בטן שטוחה

חשבתם שאם תעשו הרבה כפיפות בטן - תפטרו מהכרס? תחשבו שוב • כמה פעולות פשוטות, יחד עם סילוק הרגלים רעים ואתם שם

טיפים פשוטים בדרך לבטן חטובה // צילום: gettyimages // טיפים פשוטים בדרך לבטן חטובה

חשבתם שאם תעשו הרבה כפיפות בטן תפטרו מהכרס ותשיגו בטן חטובה? תחשבו שוב. 

בין השאלות הנפוצות בקרב מתאמנים, מככבות השאלות הבאות: האם לעשות 2000 כפיפות בטן ביום?! דיאטת חלבונים?! או שזה בכלל בגלל גנטיקה גרועה?!

ראשית, הרשו לי להרגיע אתכם - גם אתם יכולים להוריד את הבטן. הכול תלוי במידת ההשקעה שלכם, שנדרשת על מנת להגיע לתוצאה הזו, והאמת שזה לא דורש יותר מידי. כמה פעולות פשוטות, בשילוב סילוק הרגלים רעים וגם אתם תראו שינוי.

1. הפסיקו לעשות כל כך הרבה כפיפות בטן:

כפיפות בטן לא יורידו לכם את הכרס! מה שהן כן יעשו, הוא לבנות לכם את שרירי הבטן והקוביות שמתחת לשומן הבטני.

שלא תבינו לא נכון, תרגילי הבטן חשובים כמו תרגילי חיזוק אחרים, אבל לא הם אלה שיורידו לכם את אחוזי השומן ואת הכרס שצמחה לה.

הכנתי עבורכם סט קצר של תרגילי בטן מגוונים שבהחלט אמור להספיק, בצעו אותו יום כן-יום לא ואתם מסודרים:

2. אימונים אירוביים:

 אימונים אירוביים הם ללא ספק הכלי היעיל ביותר לשריפת שומנים ולירידה במשקל. הקצב המהיר והדופק הגבוהה גורמים לשריפת קלוריות גבוהה.

ריצה, ספינינג, קיקבוקס, זומבה ועוד הם ללא ספק אימוני האירובי הנפוצים ביותר שאתם צפויים לפגוש במועדוני הכושר השונים.

בנוסף, אימונים אלו גורמים לנו לשחרור אנדורפינים – הורמונים הידועים כגורמים לתחושה טובה ונעימה הם אלה שגורמים לנו בסוף האימון תחושת ריחוף וסיפוק.

3. בצעו אימוני כוח :

אימוני כוח יגדילו לכם את מסת השריר, וכתוצאה מכך שריפת השומן תהיה מוגברת בזמני ההתאוששות והמנוחה שלאחר האימון, כמו כן גם קצב חילוף החומרים ישתפר ויעזור לירידה במשקל ובאחוזי השומן.

במועדוני הכושר השונים מוצע שירות של בניית תוכנית אימונים על ידי צוות המאמנים של המועדון. מומלץ להיוועץ בהם על מנת לקבל הכוונה.

*"אל תפחדו "להתנפח" - השרירנים שאתם רואים במועדוני הכושר עובדים קשה מאוד על מנת לפתח את שריריהם, תרגילי כוח בודדים לא ינפחו אתכם כמו שאתם חושבים, אלא יסייעו לתהליך החיטוב.

4. הקפידו לאכול נכון:

תזונה נכונה ומאוזנת, המשלבת את כל אבות המזון הינה המפתח בדרך להורדת הבטן – השתדלו לאכול חלבונים, פחמימות ושומנים (במידה נכונה), בכל אחת מהארוחות. אחת הטעויות הנפוצות היא פשוט להרעיב את עצמנו על מנת ליצור גירעון קלורי, אך הדבר יוצר תוצאה הפוכה לחלוטין - הגוף נכנס למגננה ופשוט מתחיל לאגור שומן.

בנוסף, תזונה לקויה תפגע לכם בעצימות האימונים והגוף יהיה חלש יותר במהלך האימון.

5. הימנעו ממאכלים ומחומרים מזיקים 

נסו להמעיט בשתייה מתוקה, אלכוהול ומתוקים, הם מכילים כמויות גבוהות של סוכרים וקלוריות מיותרות הפוגעות בתהליך הירידה במשקל, הרבו בשתיית מים.

הכותב, איתי מרוחם, הוא מאמן כושר ברשת הולמס פלייס

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

<!-- //--> טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר