מדלי שוב באירוויזיון?

חובי סטאר ונופר סלמאן בחרו לבצע בגמר "הכוכב הבא", שיר שכתב דורון מדלי "Made of Stars"

מדלי // צילום: מאיר פרטוש // מדלי

נבחרו ארבעת השירים לגמר "הכוכב הבא", שמתוכם ייבחר השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2016. חובי סטאר ונופר סלמאן בחרו בשיר שכתב דורון מדלי "Made of Stars", וכל אחד מהם יבצע את השיר בעיבוד אחר. מדלי כתב בשנה שעברה את "גולדן בוי" של נדב גדג'. גיל חדש בחרה בשיר "Follow the Sun", שכתבו סתיו בגר ותום גפן. אלה דניאל בחרה בשיר של דוד ממן ופיליפ היון "Somebody Out There".

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

על מדרגות "האח": סוף שבוע גדוש בבית "האח הגדול": שי חי, המתמודד הבולט ביותר בעונה, הציע נישואים לבת זוגו תניה גרבר. השניים בזוגיות קרוב לשנה, וביום שישי בערב חי כרע ברך והציע נישואים. זו הפעם הראשונה בתולדות התוכנית שמתרחשת בה הצעת נישואים. 

עוד קודם הדיירת ארבל קינן נקעה את הרגל ופונתה לבית החולים, שם גובסה רגלה, ואמש היא עזבה את הבית על פי בחירתה לאחר 52 ימים בלבד. בצעד חריג הודיע אמש "האח הגדול" לדיירים על הפחתה של 30 אחוזים מהתקציב השבועי בשל שבירת החומה במשימה. 

ארבל לא לבד. ניקול ראידמן טסה לאירועי שבוע האופנה במילאנו. בסוף התצוגה של בית האופנה מוסקינו היא מעדה ונקעה את הרגל. בשדה התעופה היא התניידה באמצעות כיסא גלגלים.

לא צופה בעצמה. מנחת "משחקי השף" מירי בוהדנה תיעדר מהקרנת פרק הבכורה ולא תצפה הערב בעצמה, ובמקום זה תנחה אירוע בהתנדבות.

השקה במקום אחר. ביום שישי בצהריים התקיימה הפרימיירה של הסידרה "בלתי הפיך", ורק שמואל וילוז'ני הגיע אחרי כולם. הסיבה: נסע בטעות למתחם התחנה  בזמן שהאירוע התקיים בשרונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר