5 דברים שגברים מחפשים בנשים

כולם מתעסקים במה שנשים רוצות, אבל גם לבנים יש מה לומר - אלו הדברים שידליקו אותם

פינוק וביטחון עצמי // פינוק וביטחון עצמי

כולם תמיד מתעסקים בשאלה הרת הגורל: מה נשים רוצות? 

אבל מה לגבי הגברים? להם אין רגשות? הם לא רוצים דברים? להם אין צרכים ורצונות ותשוקות? נכון, גברים הרבה יותר פשוטים מאיתנו, ובכל זאת, גם אנחנו מוצאות את עצמנו תוהות לעיתים די קרובות מה לעזאזל הם רוצים מאיתנו. אז הגיע הזמן שנדבר על זה: נשים יקרות, אלו התכונות שגברים הכי אוהבים. חפשו את עצמכן בפנים.

1. נשים עם ביטחון עצמי

ביטחון עצמי זו אחת התכונות הסקסיות, גם בגברים וגם בנשים. מה שיפה בביטחון עצמי, זה שאפשר לזייף אותו. גם אם גבר גורם לברכיים שלך לשקשק, או להפוך לשלולית, תשחקי אותה. את אישה, את יודעת לשחק אותה! אנחנו המצאנו את אומנות ה-לשחק אותה. ומה שהכי יפה, זה שאם תתנהגי כאילו יש לך ביטחון עצמי בשמיים, מהר מאוד תתחילי להאמין לעצמך והביטחון שלך יגדל באמת. גברים אוהבים נשים חזקות, בסופו של דבר הם צריכים מישהי שתנהל אותם (ששש אל תספרו להם שאמרתי את זה, הם לא אמורים לדעת) וברגע שמישהי מקרינה ביטחון עצמי - הם נמשכים אליה בלי להבין אפילו למה. עופו על עצמכן! גברים עושים את זה כל הזמן, ובצורה די מפתיע זה לרוב עובד להם.

2. נשים מפרגנות

הוא רוצה לצאת לערב בנים? תפרגני. בת הזוג החדשה של החבר שלו נראית מעולה? תפרגני. אמא שלו עדיין קונה לו תחתונים? תפרגני. תפרגני תפרגני תפרגני. מה אכפת לך? הגבר שלך כבר שלך, ואם תפרגני לו ולאחרות - זה רק יעשה אותו יותר שלך. גברים תופסים נשים מפרגנות כנשים עם בטחון עצמי. וכבר גילינו שגברים אוהבים אותנו ככה.

3. נשים מפנקות

פמיניזם או לא, קצת פינוק לגבר שלך אף פעם לא מזיק. להיפך, זה יכול לעשות פלאים. נתחיל בקלישאה הגדולה מכולן: הדרך לליבו של גבר עוברת דרך קיבתו. גם אם תכיני לו ארוחת גורמה וגם אם תכיני לו טוסט ומלפפון חתוך לעיגולים, כל עוד תעשי את זה באהבה, הוא ירגיש הגבר הכי בר מזל בעולם. כל כך קל לפנק גברים וזה כל כך משתלם. תפנקי במסז', תפנקי במיטה, תני לו להרגיש שהוא הדבר הכי מדהים שפגשת. גברים מקבלים מזה כל כך הרבה ביטחון. 

עם זאת, אני לא מתכוונת שתהפכי להיות שפחה שלו, גם פינוק צריך להגיע בזמן ובמקום הנכון, זה צריך להגיע ממקום אוהב ולא חייב. זה יכול לבוא בספונטניות, בדברים הקטנים ובדברים הגדולים, וכל עוד תפנקי אותו, הוא יחשוב שידו על העליונה - ואנחנו יודעות כבר כמה הם טועים לגבי זה...

רק אל תעשי את זה יותר מידיי, שלא יתרגל ;-)

4. נשים עצמאיות

גברים אוהבים נשים עצמאיות, בעיקר כי הם שונאים נשים תלותיות. 

הרבה פעמים כשאנחנו בזוגיות, הכל מסביב נעלם, פתאום כלום לא חשוב, אנחנו שוכחות את עצמנו ונכנסות פול פאוור ליחסים ומאבדות את עצמנו בדרך. וכשאנחנו מאבדות את עצמנו, גם הגברים מאבדים עניין. 

אישה עצמאית משרה עליהם ביטחון. הם יכולים להיות רגועים שהיא און טופ, שהיא לא תצמד אליהם בכל רגע נתון, שיש לה עולם עשיר משלה. היא לא תרצה לדעת בכל רגע איפה הגבר, היא לא תשב בבית כל ערב ותחכה, או תצפה לבלות כל הזמן יחד, או תרצה לחלוק איתו את כל חייה. היא תיתן ספייס ורוב הסיכויים שגם תרצה ספייס בעצמה. וגברים מתים על ספייס. הספייס שלהם זה הנעליים שלנו, אף פעם אין מזה יותר מידיי.

בסופו של דבר, כשאישה עצמאית זה מצביע על כך שהיא יכולה להחזיק את הזוגיות על כתפיה, וכאמור, הזוגיות היא כולה על כתפינו (סורי בויז). 

מצד שני... גברים גם אוהבים להרגיש נחוצים, שצריך אותם, שאנחנו זקוקות להם. היי, לא אמרתי שזה קל להיות האישה המושלמת.

5. נשים שיודעות לעורר את הצייד 

אנחנו המין היפה, ועם ההגדרה הזו באה הרבה אחריות. גם חווה היא זו שפיתתה את אדם עם תפוח. יש לנו הרבה כוח בידיים, ואם נלמד להשתמש בו נכון גברים יפלו לרגלינו.

גברים מפחדים ממחויבות, הם רוצים להמשיך ולכבוש, זה טבוע בהם. ברגע שהגבר השיג את שלו, הוא נהיה רדום, ישנוני, משועמם. לכן, אישה שתצליח להשאיר את להבת הפיתוי דולקת, לשחק את משחק החיזור מדי פעם, להיות בלתי מושגת פתאום, לדעת להגיד לא לפעמים ולפעמים להיכנס לדמות אחרת. זה יטריף כל גבר.

גברים נופלים שדודים בגלל נשים שמצליחות לעורר את הצייד שבהם, את יצר ההרפתקנות, מהוות להם אתגר, נשים שלפתע, גם אחרי שנים, יהיו מסתורית, פתייניות, חושניות, שיפתיעו אותם, ויגרמו להם לרצות לגלות אותן מחדש. זו אומנות, וכל מי שמשכילה לשחק את המשחק הזה מדי פעם - רק תרוויח.

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר