אורנג' הפכה לפרטנר - ומשיקה אינטרנט ביתי מבוסס דור רביעי

החברה עברה מיתוג מחדש • אתמול נחשף גם מותג האינטרנט הביתי מבוסס דור רביעי של החברה

מתחדשים // צילום: Gettyimages (אילוסטרציה) // מתחדשים ,
מתחדשים // צילום: Gettyimages (אילוסטרציה) // מתחדשים

בהשקה גרנדיוזית חשפה אתמול פרטנר את המיתוג החדש שיחליף את המותג אורנג', ונתנה הצצה לתוכנית האסטרטגית שלה להפוך מחברת סלולר לחברת תקשורת.

צילום: גיל קרמר

בנוכחות בעל השליטה חיים סבן וצמרת החברה נחשפו גם סרטוני הפרסומת הראשונים עם המיתוג החדש. באירוע חשף יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, את Partner #Home, אינטרנט מהיר לשימוש ביתי מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE) של פרטנר. הנתב החדש של פרטנר יאפשר גלישה מהירה במיוחד בכל מקום שבו יש פריסה של הדור הרביעי, ללא צורך בחיבור פיזי לתשתית אינטרנט או בהתקנה באמצעות חבילת גלישה בנפח של 60GB. 

להתראות אורנג', שלום פרטנר. הלוגו החדש של החברה

השכרת המודם־נתב, הפועל באמצעות כרטיסי SIM ייעודיים, תעלה 15 שקלים לחודש ועוד 75 שקלים עבור תשתית סלולרית וספק. מכיוון שפריסת הדור הרביעי לא הושלמה, המודם־נתב לא יוצע למנויים שאינם באזור קליטה משודרג. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר