איקאה מזהירה: "מנורות תקרה נפלו"

קניתם מנורת תקרה באיקאה?החברה מבצעת ריקול • "להסיר את המוצר ולהחזירו באופן מיידי"

להסיר והחזיר מיד // צילום: יוסי זליגר // להסיר והחזיר מיד ,
להסיר והחזיר מיד // צילום: יוסי זליגר // להסיר והחזיר מיד

חברת איקאה השוודית מבקשת היום (שלישי) מלקוחותיה שרכשו מנורות תקרה מסדרת HYBY ו- LOCK להסיר את המוצר באופן מידי ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה לקבלת החזר כספי מלא.

הסיבה, היא שמקצת המנורות מדגמים אלו נפלו למרות שהותקנו לפי ההוראות. מאיקאה נמסר כי ״התקבלו מספר דיווחים בעולם מלקוחות איקאה על מקרים בהם אהיל הזכוכית של מנורת התקרה נפל. לא נתקבלו דיווחים על מקרים דומים בישראל״.

מנורות התקרה HYBY ו- LOCK נמכרו בכל השווקים. מנורת התקרה LOCK נמכרה מאז 2002 ומנורת התקרה HYBY נמכרה מאז 2012. כמו כן, מתקיים הליך דומה בעולם עבור מנורה מדגם RINNA אשר לא נמכרה בישראל.

עוד נמסר כי ״אנו באיקאה מתייחסים לבטיחות המוצרים ברצינות רבה. כל מוצרינו נבדקים ומאושרים בהתאם לתקני הבטיחות והחוקים הרלוונטיים. אף על פי כן, התקבלו דיווחים מהעולם על נפילת אהילים של מנורות התקרה LOCK ו- HYBY. בכדי לשמור על בטיחות לקוחותינו ולהימנע ממקרים דומים בעתיד, אנו קוראים ללקוחות להחזיר את המוצרים לקבלת החזר כספי מלא״.

אין צורך לצרף קבלה מקורית. למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות במענה הטלפוני: איקאה 35832*

הדגם הבעייתי 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר