5 קבוצות פייסבוק שכל אמא צריכה להכיר

מה כדאי לבשל לילד? האם השיעול הזה אומר שהוא חולה? מה לקנות לחמות לחג ועוד • הורים טריים - זה בשבילכם

אמא טרייה, הקבוצות שכדאי לך להכיר // צילום: gettyimages // אמא טרייה, הקבוצות שכדאי לך להכיר

אם תשאלו אמא טריה מה הדבר המרגיז ביותר איתו היא מתמודדת כל יום, לצד חוסר השינה, רגשות האשם ובן הזוג שלפתע מאבד את חוש השמיעה רק בשעות הלילה, תמצאו במקום די טוב, כמעט בראש הרשימה, את נושא העצות. כן, עצות. אילו עצות? אלו שלא ביקשנו לשמוע, אלה שלא רצינו לדעת ובמיוחד ההן שמתחילות ב'חכי חכי' ("חכי חכי לחיסונים של גיל חודשיים", "חכי חכי כשיצאו לו השיניים", "חכי חכי שיהיו לך שניים"..). מתי אנחנו מרגישים סבבה עם עצות והמלצות? כשאנחנו אלו שמחפשים אותן, ועדיף ברשת. כולנו נעזרים היום בפייסבוק כשמחפשים המלצה למסעדה, טיפים לחופשה או עבודה חדשה – אז למה לא בנושאי הורות וילדים? לעיתים התשובה לשאלה או הפתרון לבעיה, יגיעו אלינו בדרך המהירה ביותר ולעיתים הדיסקרטית ביותר, דווקא ככה, כי מישהו בטח הרי שאל את זה לפנינו.

 אם אתם הורים צעירים, אלו 5 קבוצות הפייסבוק שאתם חייבים להכיר: 

מאמאזון 

 את ראש הרשימה שלי פותחת כמובן אם כל הקבוצות, שמונה קרוב למאה אלף חברות שדנות, מתווכחות, מתייעצות ומשוויצות. על מה בדיוק מדברות האמהות בקבוצה? אז זהו, שעל הכל. הנקה או תחליפי חלב, אצבע או מוצץ, להתחיל טעימות או לחכות, רעיונות למתנת חג לחמות ועד צבע היציאות... כולל תמונות. נשבעת. מדובר, ללא ספק, בתנ"ך של האמהות ברשת, גם עבור מי שלא מאמינות בתנ"ך. בכל יום, בכל שעה, על כל נושא  - מתלבטים אם הבובה שקיבל הילד מסבתא זה היפופוטם או קרנף? לגיטימי. פוסט פלוס תמונה, ותוך דקות ספורות התשובה בידיכם.    

לקבוצה בפייסבוק לחצו - כאן

אמהות מבשלות ביחד

הקבוצה שהוקמה רק לפני שנתיים, כקבוצה להחלפות מתכונים ועצות מזינות על בישולים, מונה היום יותר מרבע מיליון חברות. מתלבטת מה לבשל? חסר לך מרכיב במתכון? לטגן או לאפות? שניצלים או קציצות? הידע והניסיון הרב של חברות הקבוצה נותן פייט רציני לכל ספר מתכונים או תכנית בישול. אם התפריט של הילדים שלך כולל בעיקר מקושקשת, טוסט גבינה, שניצל תירס ופיצה מהפריזר – זו לגמרי הקבוצה בשבילך. תתחילי בלחמם תנור ל-180 ואז תעשי לייק.  

לקבוצה בפייסבוק לחצו - כאן 

אמהות קונות ביחד

חיתולים, מגבונים, בגדים, מוצצים, טיטולים, עגלה, מנשא, עריסה, שידה – גם אם אתם לא בזבזנים, יש דברים שפשוט חייבים. וזה עוד לפני שהדרדסים הקטנים מדברים ובעצמם דורשים. אז מה עושים? קבוצת רכישה, היום זה ה-דבר. הקבוצה מציעה דילים מיוחדים של מגוון מוצרים ושירותים במחירים זולים משמעותית. מתלבטים איזו עגלה לקנות? צריכים סלקל חדש? אולי מיקסר למטבח? מחפשים צלם שיתעד את הילדים המחופשים בפורים הקרוב? תצטרפו ל-180 אלף החברים שכבר כאן ותקבלו מגוון הצעות שוות.     

לקבוצה בפייסבוק לחצו - כאן   

ילדוקטור

אם כל אפצ'י של הילד נשמע לכם כמו התחלה של שפעת, אם רוח קרירה בחלון הרכב היא רמז לדלקת אוזנים, ואם כל חרחור או אף מנוזל מלחיצים אותכם – הגעתם למקום הנכון. כאמא דואגת וחרדתית, דור שני להורים לחוצים וחוששים, באמת שמדובר עבורי בהתגשמות של חלום. בעמוד הקבוצה המונה יותר מ-20 אלף חברים, צוות מקצועי, מנוסה ומיומן של רופאים, אחיות, יועצות הנקה ורוקחים שעונה בהתנדבות על שאלות ההורים.

לקבוצה בפייסבוק לחצו - כאן 

ממים של הורים

ילדים זה שמחה? אין ספק. אבל גם ייאוש, תסכול, עייפות ומלא עצבים. הם שוב לא נרדמים? עוד אסיפת הורים? קשקשו על הקירות? ירקו את הפירות? קחו את זה בקלות. הקבוצה ממים של הורים, שנפתחה לפני כ3 שנים, ומונה היום יותר מ40 אלף חברים, פה כדי לעזור לנו ההורים לשחרר קיטור, בהומור. אם עייפתם מטיפים ועצות, ואתם כבר במקום אחר, שבו אפשר להסתכל ולצחוק מהצד, גם עלינו וגם מהילדים, זה המקום בשבילכם. אתם תראו, הייאוש יעשה פתאום יותר נוח. 

לקבוצה בפייסבוק לחצו - כאן   

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר