טרן אוף: 5 דברים שמורידים לגברים מנשים

יותר מדי איפור ומאמץ, אבל מצד שני - גם הזנחה • מצעד המאפיינים שירחיקו את הבנים

התאמצה מדי? // צילום: Gettyimages (אילוסטרציה) // התאמצה מדי?

נשים יקרות, אחרי שבשבוע שעבר מנינו את כל הטעויות של הגברים, הטור הזה הוא בשבילכן.

הפעם אני מייצגת את הקול הגברי, ולצורך כך דיברתי עם לא מעט גברים ואני יכולה לספר לכם שאומנם הם הרבה פחות קטנוניים מאיתנו, אבל זה לא אומר שאין להם דבר אחד או שניים או עשרים שממש, אבל ממש מוריד להם מאיתנו. 

אז אחרי שתיחקרתי, בדקתי, שאלתי, סיננתי ובררתי, אני כאן כדי לספר לכם על חמשת ה-TURNS OFF הכי גדולים בנשים. בנות, אם אתן מוצאות את עצמכן באחד או יותר מהסעיפים, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון.

1. מאמץ יתר ומראה מזויף

אנחנו הנשים לפעמים כל כך עסוקות בלתחזק את עצמנו כדי להתאים לתואר "המין היפה", שאנחנו לא שמות לב שהגברים שבשבילם אנחנו עושות את זה, בכלל אוהבים אותנו אול-נטורל. או במילים אחרות, את הכי יפה כשנוח לך. טבע נאות צדקו כל הזמן. ותרשו לי לשים את נושא הסיליקון בצד, כי על זה הדעות חלוקות, אבל תשאלו כל גבר והוא יגיד לכם שטבעי זה הכי אחותי. גברים לא אוהבים לראות אישה עם מייק אפ בעובי שני סנטימטר על הפרצוף, גברים מתבאסים לצעוד לצדכן כשאתן על עשרה סנטימטר עקבים והולכות כמו צב עם לקויות, או שבאופן כללי אתן פשוט עסוקות בלהיות מי שאתן לא, והכל סביב השופוני. והדאק פייס. 

2. הזנחה פושעת

אני אסייג – לא בטוח שהמילה "אסתטיקה" מדויקת כאן. אפשר לומר שזה נע בין הגיינה לאסתטיקה, וזה אחד הדברים שהכי חשובים לגברים. פמיניסטיות, זוזו רגע הצידה ואל תכעסו על השליח: גברים לא אוהבים נשים לא מטופחות, שלא מטפלות בעצמן (ברמה הבסיסית), שלא מריחות טוב ו...שעירות. שיער בבית שחי, שיער ברגליים, ידיים שעירות וכו' – זה פשוט ממש מוריד להם. גם אישה עם ריח רע זה טרן אוף רציני, אם זה מבית השחי או מהפה או, הדבר הנורא מכל עבורם – מהאיזור הפרטי שלנו למטה. ביג נו נו. לאזור הקדוש הזה אתן צריכות לדאוג היטב. ולשאר האזורים – גם. 

3. נשים שדורשות תחזוקה גבוהה

תקראו להן מפונקות, תקראו להן תלותיות, תקראו להן אביבית בר-זוהר, העיקר שלא תקראו להן לכאן. אולי כשהייתן קטנות זה היה נחמד להיות הילדה הקטנה של אבא, אבל גדלתן ועכשיו יש לכן את העולם לנהל. אל תאכזבו את ביונסה. 

גברים אוהבים נשים חזקות, שיודעות מה הן רוצות. נשים שמסמסות כל הזמן לגבר שלהן, לא נותנות לו ללכת לבד לשום מקום, שצריכות חיזוקים תמידיים, לא יכולות לעשות שום דבר לבד, צריכות את עזרתו, מתבכיינות ומתלוננות – רק לכתוב את זה, זה כבר בלתי נסבל. אל תהיו קורבן, תעמדו על שלכן, תהיו עצמאיות וחזקות ואז כשכן תרצו קצת להתפנק (בכל זאת אנחנו נשים), זה יהיה מתוק וחמוד ומוצדק.

4. קנאה רעילה

קנאה. איזו תכונה נוראית. 

רגע, רגע, לפני שאתם מתנפלים עליי, אני לא אומרת שלקנא למישהו שאוהבים זה לא בריא. כשהבטן נצבטת פתאום כי את רואה את חבר שלך מצחקק עם מישהי אחרת, זה טבעי ונורמלי ומראה שאת אוהבת אותו. עד כאן – נפלא. אבל קנאה, המפלצת הירוקה הזאת, שגורמת לנו לכעוס, ולאכול סרטים, ולפחד, ובעיקר ויותר מהכל – לא לבטוח בצד השני – זו קנאה לא טובה. ואתן יודעות מה, עזבו שזה מוריד לגברים לגמרי, אבל זה מזיק לכן, לשקט הנפשי שלכן, לבריאות שלכן. מי רוצה לחיות בפחד כל היום שאולי מישהי אחרת תחטוף לה את הגבר? גברים מבינים שהקנאה הזו מתחברת ישירות לבעיות של ביטחון עצמי, ושל ביטחון שיש לכן במערכת היחסים, והם לא רוצים להיות במצב התגוננות תמידי. 

אז תהיו יותר בטוחות, ופחות קנאיות. אני הולכת לעשות מזה סטיקר. 

5. וולגריות

*גרעפס*

אישה שמקללת לפעמים זה דווקא סקסי בעיניי הרבה גברים. אבל את הצעקות, הגרעפסים והפלוצים אפשר להשאיר להם. 

יש לי תחושה שאני לא צריכה עוד להרחיב בנושא, נכון?

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר