מוניות שמגיעות בטילטיל

כוכב "הישרדות" קיבל ג'וב חדש ומהיום תראו אותו גם מככב בקמפיין פרסום לאפליקציה חדשה

טילטיל בהישרדות // צילום: לירון לבנטון // טילטיל בהישרדות

כוכב הריאליטי טילטיל, לירון אורפלי, נהג המונית מהעונה הנוכחית של "הישרדות" הפך לפרזנטור של אפליקציית מוניות חדשה. תשומת הלב שהוא קיבל אתמול בזמן ההשקה הייתה לא פחותה מתשומת הלב שקיבלה אפליקציית "ריידר".

 

זו למעשה התשובה של תחנות המוניות הוותיקות להשתלטות Gett ולאיום של Uber. בחברה אומרים כי היתרון הגדול שלהם הוא בזמינות - מהיום הראשון לפעילות יש לה יותר מ-4,000 מוניות בפריסה ארצית. באפליקציה משתמשים רק נהגי מוניות בתחנות רשומות, וגם היא מציעה אפשרות תשלום במזומן, בכרטיס אשראי ישירות לנהג, או באמצעות אשראי באפליקציה.

 

 Gett תצטרך לעבוד קשה כדי להחזיק בנהגים שלה, כי עד סוף מארס, השימוש באפליקציה הוא חינם לנהגים, ומאפריל הם ישלמו רק 3.5 שקלים על כל נסיעה, עד 100 נסיעות בחודש, ועבור כל שאר הנסיעות לא ישלמו כלום.

 

לא רק נהג מונית רגיל // צילום: קוקו

הסכום המקסימלי שישלם הנהג עבור השימוש באפליקציה יהיה עד 350 שקלים בחודש. בלי מנוי, בלי תשלום על מכשיר, בלי שילוט, שמפחית את דמי המנוי. הנהגים ימשיכו כמובן לשלם את דמי החברות בתחנת המוניות הקבועה, שגם מעמידה לרשות הנוסעים את הטלפון. שלא כמו באפליקציות ה"טהורות" כאן אפשר גם להזמין מונית בטלפון, לטובת הנוסעים הוותיקים, שאפליקציה היא עדיין טכנולוגיה מאתגרת עבורם.

 

מאחורי האפליקציה עומדת קבוצת משקיעים דתיים מבריטניה, יחד עם חברת מוניטקס, יצרני המונים של המוניות, כאשר הטכנולוגיה פותחה במשותף. ברגע שמתקבלת קריאה המערכת מאתרת את המונית הקרובה ביותר, ואם היא לא זמינה, הנסיעה מוצאת ל"מכרז" בין הנהגים בקרבת מקום, והקרוב ביותר יקבל את הנסיעה.

 

כדי לעודד את הנוסעים לבחור ב-Rider כל מי שמשלם באמצעות האפליקציה יקבל החזר של 10 שקלים לחשבונו מהחברה, ישירות לחשבונו, או שיוכל לצבור את הסכומים ולשלם באמצעותם על הנסיעות הבאות.

 

לדברי מנכ"לית האפליקציה, ענבל כהן, הבחירה להשיק את האפליקציה בישראל תחילה נעשתה  מתוך ההבנה ש"יש מקום בישראל לגוף חזק נוסף לצד חברת גט ובעזרת שילוב הכוחות של תחנות המוניות נוכל לספק תחרות ראויה שתיטיב עם הנוסעים. בעתיד מתעתדת החברה להרחיב את פעילותה בשווקים בינלאומיים נוספים".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר