הפכתם להורים? מזל טוב - זכיתם בסקס משופר

מחקר חדש מעלה ממצאים מפתיעים בנוגע לחיי המין שלאחר לידה • מרבית הגברים דיווחו כי הם נמשכים לבנות הזוג אפילו יותר

חיי המין טובים יותר לאחר הלידה // צילום: GETTYIMAGES // חיי המין טובים יותר לאחר הלידה

חשבתם שהורים לילדים כבר בקושי עושים סקס? תחשבו שוב. 

מחקר חדש שיזם אתר ההורות " "Channel Mum", מצא שלא רק שיחסי המין לא נגמרים אחרי שהילדים באים לעולם, אלא גם שגברים מעדיפים את הגוף של בנות זוגן לאחר שילדו, כשהוא מלא יותר ומאופיין בקימורים רבים יותר. 
אבל בינתיים, המחקר שבדק 1118 זוגות עם ילדים, מציע להורים טריים לחכות כחודשיים לפני ששוב נכנסים יחד למיטה (מה שתואם גם את ההמלצות הרפואיות לאחר הלידה). 

רוב האמהות והאבות שהשתתפו במחקר (94% אחוזים), העידו כי הם מסופקים מחיי המין שלהם, בזמן ש-57% אחוזים טענו שהסקס אפילו השתפר לאחר הלידות. קרוב לשליש סיפרו שכעת, לאחר שהפכו להורים, הם עושים יותר סקס מאשר קודם לכן, וארבעה מתוך חמישה דיווחו כי ההורות גרמה להם להתמקד באיכות הסקס, יותר מאשר בתדירות. 

הנשים חוששות מהשינוי בגופן – הגברים לא מבחינים בו בכלל

שליש מהגברים שהשתתפו במחקר, סיפרו כי הם לא מבחינים בשום שינוי בגוף של בנות זוגם. רק 3% אחוזים זניחים הודו כי הם לא אהבו את השינוי בגוף של נשותיהם. ועדיין, אמהות טריות מודאגות מאוד מהשינוי בגזרה. 

המחקר מצא כי 44% אחוזים דאגו כי בני הזוג לא ימשכו אליהן יותר. קרוב למחצית מהמשתתפות, לא רוצות שבני הזוג יגעו להן בחזה, מאחר והן מניקות, ואילו 35% אחוזים העידו כי הן חשות "שמנות מדי כדי לעשות סקס". 

14% אחוזים בלבד מהאמהות הטריות חשו טוב בגופן לאחר הלידה, ורק אחת נדירה ל-20, התוודתה כי היא משתמשת בסקס כהתעמלות לסיוע בהשלת המשקל העודף שנותר מההיריון. 

סקס איכותי יותר ומשיכה גדולה יותר לבני הזוג

החוקרים מצאו כי הזוגות ממתינים ממוצע של כחודשיים, עד שהם חוזרים לקיים יחסי מין (מה שתואם גם להמלצות הרפואיות, המנחות הורים להמתין עם הכיף כשישה שבועות לאחר הלידה). 

5% אחוזים בלבד ממתינים לפחות שנה לפני שהם שבים לעשות אהבה, בזמן ש-14% אחוזים חוזרים לפעילות תוך שלושה שבועות או פחות, זאת בניגוד להמלצות הרפואיות. 

לא מפתיע לגלות כי גברים נלהבים יותר לחזור לחיי המין. אבות מעוניינים בסקס פעמיים בשבוע בממוצע, בעוד האמהות יחיו בשלום עם פעם אחת בלבד. 

יותר ממחצית מהנשים מצויות בלחץ בנוגע לחזרה לפעילות מינית לאחר הלידה, כאשר רק רבע מהגברים חשים לחץ להפגין ביצועים שוב. בכל מקרה, ברגע שהם חוזרים לעניינים, 45% מספרים כי הם חשים משיכה וקרבה גדולות יותר לבני הזוג. 

לדברי סיבן פריגרד, מייסד  Channel Mum: "תינוק הוא השינוי הגדול ביותר שאפשר להכניס למערכת היחסים. הגילוי שהדבר יכול לקרב זוגות יותר מאשר להפריד ביניהם - הוא לא פחות מנפלא".

אבות צעירים, לפי פריגרד, נוטים לרצות לסייע יותר עם הילדים – מה שמשדרג את הזוגיות בדרכים רבות. 

"בזמן שאף אחד לא מעמיד פנים שזה קל להחזיר את הזוגיות למסלולה לאחר הלידה, אמהות טריות יכולות ליהנות מהקימורים שנותרו בגופן, לפחות כמו שבני זוגם נהנים מהם", הוא מסכם.

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר