כמידי שנה לקראת השנה האזרחית החדשה, עיתון "ישראל היום" יפיץ את מוסף הצרכנות שלו לשנת 2015.
המוסף יופץ ב-25 בדצמבר וזאת כחלק ממהלך חדש של השקת מוספים רבים בתחומים נוספים, כגון מוסף הבריאות שהושק בתחילת החודש.
גליון הצרכנות יצורף לעיתון יום השישי, ויופץ ב-550,000 עותקים.
המוסף הקרוב יעסוק בחורף ובסוגיות שמעסיקות את ציבור הקוראים, רגע לפני שיא העונה הקרה של השנה וערב השנה האזרחית החדשה. בין השאר ייבדק כיצד ניתן לחסוך בהוצאות על חשמל וטלוויזיה, יבדקו החידושים בתחומי משלוחי הפיצות המפנקים, ינופצו מיתוסים הקשורים במיגון ובהכנת כלי הרכב שלנו לכבישים הרטובים, וכן תערך סקירת מוצרים חדשים וחורפיים במיוחד.
לצד המדורים הקבועים, יוקדשו כתבות מרכזיות לסוגיות צרכניות בנושאים שונים, כדוגמת העלייה במחירי החניה הציבורית, יעילות השחקנים החדשים בתחום המוצרים לתינוקות, וגם: כיצד מיזמים אינטרנטיים חברתיים מסייעים לנו לחסוך בהוצאות?
את המוסף יערוך יניב מורוזובסקי ולצידו נבחרת הכתבים של עיתון ישראל היום. שיעור החשיפה של "ישראל היום" ביום חול ממוצע בחציון הראשון של שנת 2015 חצה את רף ה- 40% ועומד היום על 40.8%. נתון זה משקף עלייה בשיעור של כ- 5% מהחציון הקודם לעומת ירידה של העיתון המתחרה.
עמוד ייעודי באתר "ישראל היום" ילווה את המוסף, ובו תוכלו למצוא את כתבות המוסף והפתעות נוספות שאנו מכינים לכם.
שיעור החשיפה לעיתון "ישראל היום" בגיליון סוף שבוע עלה בחשיפה בראייה חצי שנתית באופן מובהקת סטטיסטית מ-34.0% ביולי-דצמבר 2014 ל-36.9% בינואר- יוני 2015.
"כמידי שנה, מוסף הצרכנות המתפרסם בלב ליבו של החורף, רגע לפני השנה האזרחית החדשה, יציף מגוון נושאים שנבחרו בקפידה בהתאם לעונה", אומר יניב מורוזובסקי, עורך הצרכנות ב"ישראל היום".
ציפי קורן, מנכ"לית העיתון, אמרה כי "אנו לא קופאים על השמרים. בישראל היום מקדשים מאמץ רב להתפתח ולהתרחב. אנו רואים לעצמנו כחובה לכוון את הצרכנים להחלטות קנייה נבונות, תוך הבנה לצרכי המפרסמים, וכן לספק לקוראינו אלטרנטיבות צרכניות מגוונות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו