לבן שלאפיג, אמריקני בן 25, אין בית לגור בו כבר שנה וחצי. אבל אין צורך לרחם עליו. הוא הבין שפשוט אין לו צורך בכך, כי הרי מי צריך לשלם שכירות כשיש מיטה במרחק כרטיס טיסה אחד?
שלאפיג מצא לעצמו תחביב שגורם לרבים לקנא בו. וכמובן שהוא מנצל גם את הרשתות החברתיות, כגון אינסטגרם, בשביל לפרסם תמונות שיגרמו לכולנו רק לקנא בו יותר. התחביב של שלאפיג הוא פשוט לטוס ממקום למקום, תוך שהוא מנצל נקודות הנוסע המתמיד והחזרים של כרטיסי האשראי כדי לממן לעצמו טיסות למגוון יעדים בנוחות של מחלקה ראשונה.
Comfy home for two hours to Seoul Incheon!
Feb 10, 2014 at 7:52pm PST
את התחביב הנהנתני פיתח שלאפיג לפני קצת יותר מעשור, כשהיה רק בן 14. לדבריו, מאז הוא לא טס במחלקת תיירים בטיסה בינלאומית. הצעיר טס קרוב ל-650 אלף קילומטרים בממוצע בשנה - מרחק השווה להקפת כדור הארץ יותר מ-16 פעמים. שלאפינג מבלה כארבע שעות ביום במטוס, וטס בטיסה בינלאומית לפחות פעם בשבוע.
ארוחת פאר בגובה 40,000 רגל
כשהוא על הקרקע, הוא לן במלונות דרכים. עם זאת, הוא לא מספיק ליהנות מהמלונות יותר מדי, משום שהוא מקפיד שלא להישאר במקום אחד יותר משלושה ימים רצופים.
View for the next nine hours on Lufthansa!
May 12, 2014 at 8:05am PDT
"המטוס מרגיש כבר כמו בית", אומר שלאפיג בראיון לרשת סי.אן.אן, "אני מרגיש בבית כשאני במחלקה הראשונה בטיסה של חברת אמירייטס, ממש כמו בכל מקום אחר. אני כבר מכיר את המושבים וגם קצת מכיר את הצוות".
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
בבלוג האישי שלו מסביר שלאפיג כי הוא אינו בזבזן והתחביב שלו אינו מעל ליכולת של המטייל הממוצע. עם זה הוא מדגיש כי יש צורך לערוך מחקר טוב לפני הטיסה. לדבריו, חברות כרטיסי האשראי האמריקניות מעניקות "קילומטרים" לטיסה בחינם בתמורה להנפקת כרטיס אשראי ורכישה בסכום מינימלי.
ה"מושב" של שלאפיג באחת מטיסותיו ב"איתחד איירוויס"
שיטה נוספת שנוקט בה שלאפיג היא טיסה לשם צבירות הקילומטרים. "אני מוצא את הטיסות הזולות וטס בהן כדי להרוויח בהן יותר 'קילומטרים'", הוא מסביר. בקיצור, הבחור אלוף בקריאת "האותיות הקטנות", ומתמרן אותן לטובת תחביב היוקרה שלו.
Air France's new business class product on display in NY!
Jun 25, 2014 at 8:13am PDT
עם זאת, שלאפיג, יותר מכולם, יודע שלאסוף קילומטרים, או נקודות, זה הדבר הקל. המימוש שלהן הוא החלק הקשה שאותו מנסות חברות התעופה לסבך. לדבריו, יש צורך לקרוא את האותיות הקטנות ולהיות מוכנים להתאמץ קצת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו