טירוף הקניות: יותר מ־3 מיליארד דולר מכירות ב"סייבר מאנדיי"

למרות זאת, יש סמינים של האטה, מאחר שקניות ברשת הפכו לשיגרה יומיומית והלקוחות כבר מבינים שהאינטרנט הוא המקום למצוא דילים בכל שעה ובכל יום, ולאו דווקא ביום מסוים

אילוסטרציה \ צילום: GettyImages // אילוסטרציה

הקסם של "סייבר מאנדיי", יום שני הראשון אחרי חג ההודיה, שבו האמריקנים מתחילים לעשות קניות לקראת חג המולד והשנה החדשה, לא צפוי להתפוגג. לפי ההערכות ובגלל ההנחות המיוחדות, יום הקניות באינטרנט בארה"ב הגיע למכירות של יותר מ־3 מיליארד דולרים.   

למרות זאת, יש סמינים של האטה, מאחר שקניות ברשת הפכו לשיגרה יומיומית והלקוחות כבר מבינים שהאינטרנט הוא המקום למצוא דילים בכל שעה ובכל יום, ולאו דווקא ביום מסוים. 

עבור כמה חנויות גדולות, היום הזה לא עבר חלק. בבוקר נפל לכמה דקות אתר הקניות של רשת טרגט, שהציעה הנחה של 15 אחוזים על כל המוצרים בחנות המקוונת, בגלל עומס גולשים. בלא מעט אתרים הורגשה איטיות בגלישה והיו גם נפילות לכמה דקות בגלל תנועה ערה של גולשים. לפי נתונים ראשונים שפירסמה חברת המחקר ShopperTrak, המכירות באינטרנט גורמות לירידה במכירות הישירות בחנויות. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר