פרשת ינון מגל: רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה

המשטרה צפויה לגבות עדויות מעובדים נוספים באתר "וואלה" • בסיום הבדיקה יועבר החומר ליועמ"ש - והוא יחליט אם לפתוח בחקירה פלילית נגד מגל

מגל \ צילום: אורן בן חקון // מגל

עיתונאית "וואלה" רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי ח"כ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. 

חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בת"א במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר.

 רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו כתבה "לא אמרתי שזה נחשב הטרדה מינית. סיפרתי משהו שמפריע לי בנוגע לאיש ציבור, שחשבתי שצריך שאנשים יידעו. שהיועמ"ש יחליט מה זה נחשב". 

מגל עצמו נסע אתמול בבוקר עם רעייתו לחופשה בת כמה ימים באיטליה. 

בימים הקרובים חוקרי המשטרה צפויים לגבות עדויות משתי עובדות נוספות ומעובדים נוספים באתר "וואלה", כדי לברר אם קיים במעשיו ובאמירותיו של מגל דפוס של עבירות מין בזמן שבו התקיימו יחסי מרות בינו לבין עמיתותיו לשעבר. 

במשטרה סירבו להתייחס אמש לדברים. בסיום הבדיקה תעביר המשטרה את ממצאיה ליועמ"ש, שאמור להחליט אם לפתוח בחקירה פלילית נגד מגל, אשר תצריך את חקירתו באזהרה. בשבוע הבא תדון הוועדה לקידום מעמד האישה של הכנסת בנושא. 

רוטנר 

"לקבל החלטות"

יו"ר הוועדה, ח"כ עאידה תומא סלימאן, סבורה שיש לחקור את הפרשה עד תום. לדבריה, "עלינו, בתור אנשי ציבור ומחוקקים, להיות אמיצים ולקבל החלטות". 

בתגובה לפרשה, ח"כ סתיו שפיר כתבה אתמול לח"כים מסיעות האופוזיציה: "הנני פונה אליכם בבקשה להפסיק מיידית כל שיתוף פעולה עם הח"כים מגל וחזן".         

בהכנת הכתבה השתתפו איציק סבן, גדעון אלון וערן סויסה

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר