תשבי ילדה

נועה תשבי הפכה לאמא • מארינה מקסימיליאן שוברת שתיקה • וגם: מי יהיה מופע החימום של ג'רי סיינפלד?

תשבי וסינקל // צילום: מאיר פרטוש // תשבי וסינקל

שבוע של לידות אצל המפורסמות: נועה תשבי, 40, הפכה אתמול לפנות בוקר לאמא לאחר שילדה בבית החולים בלוס אנג'לס את בנה הבכור המשותף לה ולבן זוגה רוס סינקל. שמו בישראל: רוס ארי פורד. מזל טוב. 

המירוץ יצא לדרך. רגע לפני שפרצה הסופה הספיקו בהפקת העונה החדשה של "המירוץ למיליון" לצלם בארץ. ל"ישראל היום" נודע כי בתחילת השבוע נרשמה יריית הפתיחה של העונה החדשה, שאותה התחילו לצלם במרכז הארץ, בין השאר בעיר יבנה. על פי גורם המעורב בפרטים, המתמודדים האנונימיים הוזנקו למסלול מכשולים ולאחר מכן התבקשו לטפס על מגדל בגובה 40 מטרים. זה אולי לא נשמע האתגר המסובך ביותר אבל נזכיר שבעונה הקודמת היתה זו פנינה רוזנבלום שנפצעה ממש בהתחלה, במשימה שצולמה בירושלים, לא הצליחה לטפס לגובה ופרשה. הפעם המתמודדים שרדו ללא פציעות יוצאות דופן. רון שחר, מנחה התוכנית, שכבר פגש את המתמודדים בהזנקה, התייצב באמצע הלילה בשדה התעופה בדרכו לנקודת הסיום הראשונה מעבר לים. ברשת סירבו להגיב לדברים. 

תדהר מסודרת בפסח. פסח אמנם יחול רק בעוד כחצי שנה, ויש עוד לא מעט זמן עד שתתחילו לנקות את הבית, אבל יש מי שכבר משריין את אליאנה תדהר. על פי גורמים יודעי דבר, כוכבת הילדים נמצאת במשא ומתן מתקדם לקראת השתתפותה במחזמר "ספיד וגלגלי הקסם" בהפקת מ.מ הפקות, שם היא תגלם את התפקיד הנשי המרכזי. מי שבוודאי תשמח לקרוא את האייטם הזה היא מנהלת חשבון הבנק שלה, שיודעת שבעוד כמה חודשים יתווספו לה כמה מאות אלפי שקלים לעו"ש.  

איגלסיאס מטריף את הנשים? פחות משעתיים לאחר פתיחת מכירת הכרטיסים למופע השני של אנריקה איגלסיאס בישראל, הודיעו בהפקת המופע כי כל הכרטיסים אזלו. כידוע, המופע השני יתקיים ב־22 בדצמבר, ושישה ימים קודם, ב־16 בדצמבר, יתקיים המופע הראשון. בין לבין יעזוב הזמר את הארץ ויחזור שוב. 

החימום המבריק של סיינפלד. יש גם חידושים במופע של ג'רי סיינפלד בארץ. הקומיקאי מארק שיף נבחר לחמם את ארבעת המופעים של הקומיקאי האמריקני המצליח. בהודעה רשמית שנשלחה מטעם ההפקה מסר סיינפלד: "אני שמח וגאה להודיע כי בחרתי את מארק שיף להיות מופע החימום שלי בישראל. 

"מארק שיף הוא אחד הקומיקאים המצחיקים והמבריקים ביותר שאני מכיר, הוא ליווה אותי בסיבוב ההופעות בצפון אמריקה ואני בטוח שהקהל הישראלי הולך ליהנות ממנו מאוד". שיף, למי שלא מכיר, הוא קומיקאי אמריקני עם ותק של שלושים שנה על הבמות, שבעברו גם היה הכותב הראשי בתוכניתו של ג'יי לנו.  

•   •   •

מארינה חוזרת להופיע

מארינה  //  צילום: leipzig report

בתום חמישה חודשי שתיקה שנבעה מפציעות במיתרי הקול חזרה הזמרת המוערכת מארינה מקסימיליאן להופיע. 

המאורע המשמח הזה קרה השבוע במסגרת נשף של העיר לייפציג בגרמניה, שהיה השנה בסימן ישראל. 

מקסימיליאן הופיעה בליווי התזמורת הפילהרמונית של לייפציג בניצוחו של אנטוני ברהם, וביצעה שבעה שירים: "ירושלים של זהב" בעברית, שיר בגרמנית שנקרא "יזראל" ושלושה שירים מאלבום הבכורה המצוין שלה: "Tango" ,"Hurricane" ו"I Trust this man". בהופעה ביצעה מארינה דואט עם עברי לידר, שגם הופיע שם, לשיר של לנה דל ריי "Video games". הביקור שלה זכה לסיקור נרחב בתקשורת הגרמנית. "תודה להם שהזמינו אותי", כתבה הזמרת אחרי ההופעה, "והזכירו לי כמה אני בעצם אוהבת לשיר לאנשים". 

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", הזמרת נאלצה להפסיק להופיע לפני כחצי שנה ולבטל מספר הופעות שלה שתוכננו והוזמנו מראש, וזאת לאחר שהתגלו הפציעות. העובדה שההופעות שלה היו מבוקשות לא עזרה לה, והיא נאלצה לסרב לאלה שרצו להזמינה. 

בחודשים הללו היא נמנעה מלעלות על הבמות, אבל לא הפסיקה לשיר והקליטה באולפן חומרים חדשים שייצאו בקרוב. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר