ממתק ששווה מיליארדים

יצרנית הלהיט "קנדי קראש" נקנתה ע"י ענקית משחקי הווידיאו "אקטיביז'ן" בסכום חסר תקדים של 5.9 מיליארד דולר

קנדי קראש, נמכרה בעבור 5.9 מיליארד דולר // צילום: ויקיפדיה // קנדי קראש, נמכרה בעבור 5.9 מיליארד דולר

ענקית משחקי הווידיאו "אקטיביז'ן" תרכוש את  "קינג דיגיטל", יצרנית ומפיצת המשחק הממכר שכבש כבר מיליונים מסביב לעולם, "קנדי קראש", עבור סכום חסר תקדים של 5.9 מיליארד דולר. אקטיביזיון, שבבעלותה משחקי וידיאו פופולאריים מאוד כמו "וורלד אוף וורקראפט", "קול אוף דיוטי" ו"דיאבלו". מי שזיהה את הפוטנציאל של המשחק והשכיל לקנות מניות ב"קינג דיגיטל" בתחילת הדרך, יקבל עבור כל מניה שלו בחברה 16 דולר. 

"לאקטיביז'ן חצי מיליארד משתמשים בחודש, הפוטנציאל להגדלת הקהלים שלנו מסביב לעולם בעזרת מכשירי הסמארטפון וחשיפתם למשחקים נוספים תגדיל את קהל השחקנים והמשתשים שלנו" מסר לתקשורת בובי קוטיק, בכיר בענקית המשחקים. 

מומחים בשוק משחקי הוידיאו טוענים כי קיים בשנים האחרונות מעבר של שחקנים מקונסולות לסמארטפונים ולטאבלט, מה שעשוי להסביר את הרכישה של "אקטיביז'ן", ואת הסכום האסטרונומי ששילמו עבור רכישת "קינג דיגיטל". יחד עם זאת, קינג דיגיטל תמשיך לעבוד כחברה עצמאית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר