סוף לעירום בפלייבוי

המטרה: להתאים את התכנים לרשתות החברתיות • נשים ימשיכו להופיע בעיתון - אבל לבושות

העורך הראשי ומייסד המגזין יו הפנר // צילום: איי.פי // העורך הראשי ומייסד המגזין יו הפנר

האינטרנט ניצח את הכרומו: מגזין הגברים, שנודע בנועזות שלו ונחשב פורץ דרך, יפסיק להציג תמונות עירום מלא בקרוב - כך הודיעה אתמול חברת האם של העיתון. 

רויטרס

מדובר בחלק ממהלך מיתוג מחדש של המגזין שייחשף במלואו בחודש מארס. על פי ההודעה הרשמית, בפלייבוי ימשיכו להציג לראווה נשים בתנוחות פרובוקטיביות, אך הן כבר לא יהיו ערומות לגמרי. 

סקוט פלנדרס, מנכ"ל החברה, הסביר בראיון ל"ניו יורק טיימס" כי היצע הפורנוגרפיה הגדל באינטרנט הפך את צילומי העירום של פלייבוי למיושנים. 

"הקרב הזה כבר הוכרע", הסביר פלנדרס, "אנחנו נמצאים כיום במרחק של 'קליק' אחד מלראות כל אקט מיני - ובחינם". פלייבוי בגרסתו החדשה ימשיך לפנות לקהל יעד צעיר, של בני 18 עד 30 פלוס. האסטרטגיה החדשה במגזין המודפס היא המשך ישיר לאסטרטגיה שהחברה כבר הנהיגה באתר ובאפליקציה שלה. ב־2013 האפליקציה החלה להתרכז בתוכן הכתוב והוסרו צילומי עירום. שינוי דומה הונהג גם באתר. 

בפלייבוי אמרו כי גם לאחר ההשקה המחודשת, "עשרות מיליוני גולשים המשיכו לעשות שימוש באתר ובאפליקציה". "כן, בשביל התמונות של הנשים, אבל גם בשביל המאמרים והסרטונים", נכתב בהודעת החברה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר