מזל טוב: כל הפרטים על חתונת השנה

מעכשיו אימרו: בר רפאלי - אישה נשואה • בטקס מרגש התחתנה עם איש העסקים עדי עזרא • המוזמנים נהנו מספא מפנק, מוסיקה ומאלכוהול משובח • שיהיה במזל!

בר רפאלי ועדי עזרא // צילום: אי.פי // בר רפאלי ועדי עזרא

חודשים של הכנות, התרגשות וציפייה הגיעו אמש קצת אחרי השעה שמונה וחצי בערב לשיאם: הטופ מודל בר רפאלי, מלווה בשני הוריה, ציפי ורפי, צעדה אל החופה לעברו של בן זוגה בשנתיים האחרונות, איש העסקים עדי עזרא. 

את הרגעים המרגשים ליווה הזמר שלומי שבת והתזמורת, אשר ביצעו את "בראשית עולם". מתחת לחופה המתינו הוריו של עזרא והרב יצחק דוד גרוסמן, שחיתן את השניים מול כ־350 בני משפחה וחברים קרובים. עזרא קידש את רפאלי, הבטיח לא לשכוח את ירושלים, והנוכחים לגמו מהיין לא לפני שהרב הזהיר את הכלה "שהשמלה לא תתלכלך". בסוף השיר שיחרר שבת אנחת רווחה ואמר לקהל: "עשינו את זה". 

רני רהב, אשתו הילה ו...לירן חולצה אפורה

היפהפייה - והרחפן

אירועי החתונה החלו קצת אחרי השעה שלוש בצהריים כאשר ראשוני המוזמנים התחילו להגיע אל מלון יערות הכרמל, שם התקיים האירוע. כקילומטר לפני היעד המובטח, ניתן היה להבחין בכוחות משטרה ובמאבטחים. במעלה ההר, כמאתיים מטרים לפני המלון נחסמה הכניסה למי שאינו ברשימת המוזמנים הנכספת. מי שכן הוזמן, התבקש להציג תעודה מזהה פעמיים לאורך הדרך.

הצלמים והעיתונאים הרבים נעמדו בסמוך למחסום האחרון שיכלו להגיע אליו, וניסו לתעד כל אורח שהגיע למקום. האבטחה הכבדה הורגשה גם במלון עצמו, שם פוזרו עשרות מאבטחים בכל אזור אפשרי. גם בשמי יערות הכרמל, שבימים האחרונים הפכו לשיחת היום, הורגשה החתונה כאשר מעל השמיים חג מסוק, כדור פורח שצילם את האירוע ורחפנים - כולם מטעם ההפקה של הזוג. 

בשעות שאחרי ההגעה היו עסוקים האורחים בטיפולי ספא ובארוחה קלה ובר עשיר במרפסת הגדולה של המלון. בשעה שבע וחצי החלה קבלת הפנים. 

שירי מימון  //  צילום: מישל דוט קום

באורחים המפורסמים שהגיעו לחתונה: שירי מימון, משה פרץ, הראל סקעת, דורית בר־אור ובעלה זיו, סנדרה רינגלר ושגב משה, שלי גפני, מיקי בוגנים, השף שאול בן אדרת ואשתו אורית, המפיק מוטי רייף ובן זוגו אביתר, השף אביב משה, הילה ורני רהב, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף ועוד. לצד כל המפורסמים נכחו גם לא מעט אנשי עסקים בהם אודי אנג'ל, טדי שגיא ועוד. 

הראל סקעת

האורחים כולם, ללא יוצא מן הכלל, התבקשו להשאיר את הניידים בחדרים או להפקידם מחוץ לאולם. מי שכן צילם את הכלה במהלך היום הוא צלם האופנה אייל נבו שמלווה אותה מתחילת דרכה כדוגמנית והצלם עידו איז'ק, שאף הורשה לצלם בזמן החופה. 

סטטוס: נשואה

בחלק הראשון של הערב לבשה הכלה שמלה שעוצבה במיוחד עבורה מבית האופנה "קלואה" מפאריס. מי שציפה לשמלה צמודה למידות המושלמות של הכלה, הופתע לגלות דווקא שמלה אוורירית בצבע קרם. בחלק השני של הערב עברה רפאלי לשמלה של המעצבת המקומית ענבל דרור. 

מי שגרפה לא מעט מחמאות על הגיזרה החדשה היא אם הכלה, ציפי, שלבשה שמלה שחורה מחמיאה שעיצבה עבורה המעצבת דורית בר־אור.

ההורים הנרגשים בכניסה לבית המלון

על האוכל, חלק חשוב באירוע, הופקד השף רן שמואלי, ואילו על האלכוהול הופקד צוות הבר של אנרג׳י שהישקו את החוגגים בבקבוקי גרייגוס מיוחדים שחברת אקרמן הטיסו לאירוע מחו"ל במיוחד עבור האירוע. 

על המוסיקה באולם הופקד די.ג׳יי איתי גלו, שנשוי לחברתה הטובה של רפאלי, גל. בערב הופיעה גם שלישיית מה קשור, שהגיעו גם כאורחים. 

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", עזרא הציע נישואים לרפאלי בחודש מארס השנה. מזל טוב.

•   •   •

השמיים הם הגבול

המרחב האווירי נפתח - באישורים מיוחדים

אחד הרחפנים

ה"סגר" הוסר: בניגוד לדיווחים המוקדמים על סגירת המרחב האווירי, שלוש חברות תעופה פרטיות ביקשו אתמול אישור לטוס מעל אזור חתונתה של בר רפאלי - ונענו בחיוב. אחת החברות הוזמנה על ידי הכלה המאושרת בעצמה.

כזכור, על פי ההנחיה המקורית של רשות התעופה האזרחית, האזור היה אמור להיות אסור לטיסה מהשעה 17:00 ועד 02:00 לפנות בוקר. עם זאת, טייס פרטי שהגיש בקשה - זכה לקבל אישור מוגבל וחגיגי לטוס מעל יערות הכרמל ולצפות בהכנות האחרונות לחופה, בין 18:00 ל־18:15.

בתוך כך, בתקשורת הבינלאומית עקבו אחרי הנושא. ב"דיילי מייל" הבריטי העניקו לו את הכותרת "סערה בישראל סביב חתונת רפאלי בשל סגירת המרחב האווירי 'לצורכי אבטחה'". הגארדיאן תיאר בכותרתו "כיצד חתונת הסופר מודל גררה מחלוקת פוליטית סביב השטח האווירי בישראל". 

אילן גטניוטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר