חשד: ניצל נערות מינית והפיץ מחלה מסוכנת

דקל ששונקר חשוד כי נהג לאתר צעירות עזובות, להתחזות לשוטר ולאנוס אותן תוך שהוא מפיץ מחלה מסוכנת בה הוא חולה

החשוד בעבירות מין והפצת מחלה מסוכנת // החשוד בעבירות מין והפצת מחלה מסוכנת

בית משפט השלום בתל אביב אישר לפרסם כי דקל ששונקר, תושב דרום הארץ בשנות העשרים לחייו, חשוד בביצוע בעילה במרמה, התחזות וקבלת דבר במרמה ובהפצת מחלה. יחד עם זאת, שופט השלום עידו דרויאן אסר לפרסם באיזו מחלה מדובר.

ששונקר נעצר לפני כשבועיים בחשד שקיים יחסי מין עם נערה כבת 17, שלא בהסכמתה, תוך שהוא מבטיח לה כסף וזאת לאחר שהתחזה לשוטר סמוי. מאז הוארך מעצרו מספר פעמים והמשטרה ניסתה לאתר מתלוננות נוספות מאחר והוא נחשד במספר אירועים דומים בדרום הארץ בשנים האחרונות. ששונקר אף נחקר בעבר על אותם אירועים אך לא הוגש נגדו כתב אישום. 

על פי התלונה האחרונה שהוגשה נגד ששונקר במשטרת תל אביב, הוא הונה נערה והתחזה לשוטר לאחר שהכיר אותה בתחנה המרכזית בעיר. השניים הסתובבו במשך שעות עד שלקח אותה לשירותים ולטענתה בעל אותה במרמה. בעקבות כך הוא ששונקר נעצר ובחקירתו הודה כי אכן קיים עימה יחסי מין אך טען כי מדובר היה ביחסים בהסכמה. 

אתמול הוא הובא להארכת מעצר נוספת ונציג המשטרה בדיון, רס"ב משה פויסטרו ביקש לפרסם את זהותו על מנת לעודד הגשת תלונות נוספות. פויסטרו אמר בדיון כי ששונקר מזהה בחורות עזובות ומנצל אותן. "הוא אמר לנערה שהתלוננה כי עוקבים אחריה והוא שוטר שבא לעזור לה ובהמשך החשוד אנס אותה ולא הפסיק עד שהגיע לפורקן אף שהנערה אמרה לו שזה כואב לה". פרקליטתו של ששונקר סיפרה שמרשה הכיר את המתלוננת בתחנה מרכזית, והיא התמקחה איתו על גובה התשלום עבור שירותי מין. לטענתה ששונקר ריחם עליה, נתן לה סכום כסף ומאותו רגע הסתובבה איתו שעות ארוכות.

השופט עידו דרויאן' שהאריך את מעצרו של ששונקר בחמישה ימים נוספים, ציין כי על אף החלטתו "מודע אני היטב לכך שחשיפת פרטיו, לרבות תצלום, של החשוד, עלולה להוביל לנזק בלתי הפיך. לא זו בלבד שמאותו רגע יתנוסס מעל ראשו הדגל של עבריין מין שהרי הציבור לא תמיד מצליח להבחין בין מי שהוחשד למי שהורשע בעבירה זו או אחרת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר