קציצת הזהב: הכירו את המק־וופר

ברגר קינג פנו למקדונלד'ס דרך מודעות ענק בעיתונים, והציעו שילוב כוחות חד־פעמי לציון יום השלום העולמי

מק־וופר - השילוב \ צילום: אי.פי // מק־וופר - השילוב

חלומו של כל חובב ג'אנק פוד, והסיוט של כל תזונאית: לאחר שנים של יריבות נוטפת שומן, ברגר קינג ומקדונלד'ס עשויות לשתף פעולה ולהמציא את ה"מק־וופר" - שילוב של הביג מק והוופר של ענקיות המזון. 

ברגר קינג פירסמו אתמול מודעת עמוד בעיתונים "ניו יורק טיימס" ו"שיקגו טריביון", ובה הפניה למקדונלדס לשילוב כוחות חד־פעמי, שיכלול הפעלת מסעדה למשך יום אחד על ידי צוותים של שתי הרשתות, ושבמהלכו יימכר המק־וופר. כל ההכנסות ייתרמו ל־Peace One Day, ארגון ללא כוונת רווח שמחפש להעלות את המודעות ליום השלום העולמי, שמצוין ב־21 בספטמבר. יתרה מזאת, ברגר קינג הציעה את הקמת המסעדה בחניון באטלנטה, בין סניפים של מקדונלד'ס וברגר קינג. העובדים במסעדה הזמנית ילבשו מדים מיוחדים וההמבורגר, שיוגש באריזה מיוחדת שתכלול את לוגו שתי החברות, יורכב תחילה מחצי לחמניית המבורגר של מקדונלד'ס ומתחתיה מק־בורגר, גבינה, חסה, רוטב מיוחד של הרשת ולחמניית אמצע מפרידה. מתחתיה נמצא החלק של הוופר שיכלול עגבנייה, בצל, קטשופ, מלפפון חמוץ, המבורגר על גחלים וחצי לחמנייה של ברגר קינג. האיחוד, שבוודאי מרגש את חובבי המזון המהיר, מעלה תהיות בדבר הצ'יפס שיוגש עם הארוחה, ואפילו בנוגע לבחירת מותג הקטשופ. 

"אקטיביזם תאגידי בקנה מידה כזה יוצר מודעות רחבה. מודעות מובילה לפעולה, ופעולה מצילה חיים", אמר ג'רמי גילי, מייסד הארגון Peace One Day. ממקדונלד'ס לא נמסרה עוד תגובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר