עברה ניתוח "הרמה ברזילאית" - ומתה

אישה בריטית ביקשה לבצע שינוי בחייה ועשתה ניתוח פלסטי • זיהום קשה גרם למותה

"ההרמה הברזילאית" של ג'יין הסתיימה באופן טראגי // "ההרמה הברזילאית" של ג'יין הסתיימה באופן טראגי

ג'יין קייזה , 48, סיפרה רק לחברים מעטים שהיא מתכוונת לעשות "הרמה ברזילאית". בנה עזב לאחרונה את הבית וג'יין החליטה שהגיע הזמן לפנק את עצמה וליצור "ג'יין חדשה". היא הייתה מוכנה להתחיל חיים חדשים. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

"ההרמה הברזילאית", קרויה על שם המדינה שבה התהליך הפך לפופולארי ביותר לראשונה. הליך הניתוח כולל הורדת שומן מאיזור הבטן והזרקתו מחדש באיזור הישבן. הניתוח נחשב למורכב יחסית, אך עם זאת שכיחותו גבוהה ביותר. 

במקרה של קייזה, גורם שעדיין איננו ידוע, גרם לשרשרת אירועים שהובילו לזיהום שהתפשט ברחבי גופה, שבסופו של דבר גרפ למותה - כשחזרה לבית החולים ימים ספורים לאחר הניתוח.

הכתבה הכי נקראת: הבשורה המרגשת של כוכבי הריאליטי

למרות שאין נתונים סטטיסטיים ברורים כרגע, ישנן טענות כי ה"הרמה הברזיאלית" הינה תהליך מסוכן, שגובה חיים במקרים שונים ברחבי ארה"ב ודרום אמריקה, שם הניתוח נפוץ מאוד, בשל הביקוש הרב של נשים המעוניינות להידמות לסלבריטאיות כמו ג'ניפר לופז וקים קרדאשיאן. 

לאחר הניתוח, ג'יין נשארה לאשפוז בבית החולים, ובבוקר חזרה לביתה עם חברה שהסיעה אותה. בלילה הבא ג'יין כתבה הודעות טקסט למספר חברות וחברים, ובה דיווחה על כאבים עזים. כאשר הגיעה לבית החולים בשנית, החלה תגובת שרשרת מהירה בשל הזיהום, שגררה קריסת איברים ומערכות. 

חבר של ג'יין אמר: "היא הייתה אישה בריאה לחלוטין. לא היה שום דבר לא בסדר איתה, זה לא ייאמן." חדרי הניתוחים בביה"ח נסגרו בעקבות הפרשה וחיפשו בהם גורם לזיהום שעלול להיות מדבק. גורם מזהם לא נמצא וחדרי הניתוחים הוחזרו לפעילות. המנתח, שיילש ודודריה, הגיב לפרשה ואמר : "זה מקרה טרגי ואני מבקש להביע את תנחומיי הכנים למשפחה על אובדנם העצוב. אני משתף פעולה עם חקירת המקרה."

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר