אליאב ודנית: נא להתחתן בהתאם

פרסום ראשון: אליאב אוזן ודנית גרינברג חזרו מחופשה רומנטית עם בשורה על חתונה

אליאב ודנית // אליאב ודנית

יוצאי "האח הגדול", אליאב אוזן ודנית גרינברג, מתחתנים. השניים המריאו לפני ימים ספורים לחופשה רומנטית במיקונוס ואמש, במהלך החופשה, כרע אוזן ברך, שלף טבעת והציע נישואים. גרינברג הנרגשת פרצה בבכי והשיבה מייד בחיוב. אוזן עצמו מסר בתגובה: ״מי כמוני יודע שמכל חוויה שאתה עובר בחיים - תדע לקחת ממנה את הדבר הטוב, גם אם היא לא החוויה הכי נעימה. במקרה הזה לקחתי את הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש לעצמי וזאת אשתי.״

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

כזכור, השניים הכירו במהלך צילומי העונה של "האח הגדול". הקשר שלהם נרקם מול המצלמות, אך התפרק לאחר שנופר מור נכנסה לבית. לאחר שהתוכנית הסתיימה הם נפגשו שוב, הפעם בלי מצלמות. בהמשך עברו לגור יחד וגם הובילו קמפיין משותף. השניים הופכים לזוג הראשון שהכיר בבית האח הגדול וממסד את הקשר. מזל טוב! 

•   •   •

השקט שלפני הסערה. זה שלא שמעתם על משהו דרמטי מצידה של ניקול ראידמן מאז חגיגות יום הולדתה ה־29, לא אומר שלא קורה כלום. בימים אלה עמלה המעושרת על קולקציה פרי עיצובה. 

ראידמן, מי תפתח את התצוגה?

"בעזרת השם, חמסה חמסה, בקרוב תהיה תצוגת קוטור שלא היתה במדינת ישראל". 

אסי מדווח מתאילנד. אסי כהן העדיף לוותר על הימים החמים של הקיץ ואתמול הוא התעופף עם אשתו, בנותיו וחברים נוספים לתאילנד, מה שאומר שיש עכשיו סיכוי לא קטן שהוא יושב מתחת לעץ דקל עם מילקשייק קר בטעם פירות.

חשיפת יתר? מנהלת חשבון הבנק של שיר אלמליח בטח תשמח לקרוא שהדוגמנית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אקספוז ועל קמפיין נוסף עבור חברת התכשיטים יאנוש. שמישהו יסביר לאלמליח שעם כל הכבוד ל־15 דקות התהילה, יש גם עניין של חשיפת יתר. 

ערב חברות. מיקי בוגנים אירגן ערב לחברותיו הקרובות לציון 50 שנה למותג קרסטס. 

האירוע התקיים במיסטר אנד מיסיס לי והגיעו אליו גלית גוטמן, לירז דרור, ניקול ראידמן, שלומית מלכה, דורית בר־אור, אילנית לוי, ג'ודי ניר מוזס שלום, אלכסה דול, לאה שנירר ועוד. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר