רכבת ישראל מציגה: חגיגות שכר חדשות

צ'ופר "התמדה", בונוסים לנהגים ש"יוקפצו" ומענק למצטיינים • בהנהלה מקווים לשקט: "מקווים לתמורות המצופות"

רכבת ישראל, צילום: משה שי

ועד עובדי הרכבת הצליח להשיג תוספות שכר מרשימות, בעיקר למאות מעובדי חטיבת הנוסעים ובהם: נהגי הקטרים, הפקחים ומנהלי התחנות. ההסכם הקיבוצי החדש כולל בין היתר גיוס של 45 נהגי קטרים בחטיבת הנוסעים. כמו כן, תעניק הרכבת בונוס הצטיינות מיוחד ל-30 עובדים בכל רבעון לתקופה של חמישה רבעונים, כאשר עובד יקבל בממוצע 2,000 שקל לרבעון.

הכתבה הכי נקראת: בת 44 ניהלה רומן עם ילד בן 11

ההסדר כולל בונוס לפקחים ולמנהלי תחנות. נהגי הקטרים ברכבות הנוסעים יקבלו מענק חד פעמי בהיקף משוער של כ-4,800 שקל בממוצע לנהג עבור השנה שהחלה ביוני אשתקד. ויש עוד פיתוח - "מענק התמדה", שבעצם יתגמל את העובדים הרלוונטיים שהגיעו לעבודה, על כך שלא נעדרו. 

במסגרת ההסכם הושג לראשונה סעיף שיאפשר לנהגי הקטרים בחטיבת הנוסעים את האפשרות לעבור לדירוג טכנאים. כמו כן, נהגי הקטרים ברכבות הנוסעים יהיו זכאים לבונוס על הפעמים שבהם "יקפיצו" אותם לעבודה.

ברכבת מקווים לשקט

מהנהלת הרכבת נמסר כי ביום חמישי האחרון "נחתם הסכם בין הנהלת חברת רכבת ישראל לבין נציגות העובדים כחלק מהסדרת תנאי העסקתם של נהגי הנוסעים, בהתייחס לפיתוח המואץ של הרכבת."

"בחמש השנים הקרובות רכבת ישראל תמשיך במגמת הצמיחה, תקלוט עוד כ-250 עובדים בשנה, ותעמוד בפני אתגרים רבים, ובניהם השלמת רכבת הנגב, השלמת הקו המהיר לבירה, פרויקט החשמול, חיבור רכבת העמק לרשת המסילות הארצית, רכש רכבות חדשות והמשך הפעילות המואצת לשיפור השירות."

"הנהלת רכבת ישראל מצפה ומקווה שההסכם שנחתם יביא לתמורות המצופות, להפעלה ללא דופי, להמשך הקניית הידע וההשכלה הרכבתית לעובדים, ולמימוש יעדיה של רכבת ישראל עבור ציבור הנוסעים."

עוד באתר: המגישה שתקפה את אובאמה

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר